בערב שבת: האדמו"ר מגור ליווה את אחיינו

הבחור הצעיר יוהדה אריה לייב פסח ז"ל אחיינו של האדמו"ר מגור הובא למנוחות ביום שישי לאחר שנפטר ביום רביעי בארה"ב שם שהה לצורך טיפולים. ביום שישי בצהריים עברה מסע הלוויה ליד בית המדרש הגדול של גור בירושלים והרבי יצא ללוות 

חרדים 12.9.2020 | 20:32

הרבי מגור במסע הלוויה ביום שישי צילום: באדיבות המצלם

ארונו של הבחור המופלג יהודה אריה לייב פסח ז"ל מפארי בחורי חסידי גור שהלך לעולמו לאחר ייסורים ממושכים שקיבל בגבורה ובאמונה והוא בן עשרים בלבד. 

ביום שישי התקיימה מסע הלוויה מישיבת 'אמרי אמת' של חסידי גור בבני ברק ועברה בצהריים דרך בית המדרש הגדול של החסידות ברחוב ירמיהו בירושלים שם ליווה את המיטה כ"ק האדמו"ר מגור שיצא עטוי מסכה לרחבת בית המדרש. 

המנוח ז"ל נולד בקרית הרי"מ לוין בתל אביו, אביו יבלחט"א הרה"ח רבי אלחנן זאב פסח מחשובי חסיד גור בנו של הרה"ח רבי מנחם מנדל פסח ממונסי וחתנו של הרה"ח רבי יוסף וייץ מחשובי חסידי גור בבני ברק אחיה של הרבנית מגור שתחי'.

כבר מגיל צעיר היה כל כולו עמל על דבקות בהגיית התורה וביראת ה' והיה ספוג בחסידות ובהתקשרות של אמונת חכמים. חמד בתלמוד תורה שמחת התורה בתל אביו ולאחר מכן בישיבת 'אמרי אמת' בבני ברק. 

למגינת לב בשיא פריחתו חלה במחלה קשה ל"ע לפני כארבע שנים. הוא עבר טיפולים קשים ל"ע אך תמיד נשאר עם כוח השמחה. 

בשנים האחרונות עבר טיפולים בבתי החולים ושהה בניו יורק במשך תקופה שם השיב את נשמתו ליוצרה ורבים ליוו אותו שם בדרכו האחרונה.  

הרבי מגור במסע הלוויה ביום שישי צילום: באדיבות המצלם

 

הרבי מגור במסע הלוויה ביום שישי צילום: באדיבות המצלם

 

הרבי מגור במסע הלוויה ביום שישי צילום: באדיבות המצלם

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום