מיזם נדיר לזוגות המצפים לזש"ק: איך תוכלו לפעול בשמים ולקרב אליכם את הישועה?  

ארגון מיוחד שהוקם ללא מטרות רווח מסייע לזוגות המצפים לזש"ק, להצטרף למיזם תפילות בעבור זוגות אחרים המצפים אף הם לישועה | "המתפלל על חברו, נענה תחילה"

חרדים 10.9.2020 | 19:05

אילוסטרציה צילום: חן ליאופולד, פלאש 90

אנו לקראת יום הדין, כמה ימים לפני ראש השנה, זה הזמן לעורר רחמי שמים עבור אלו שזקוקים ומצפים לכך, ובורא עולם מתנהג עם האדם במידה כנגד מידה. כאשר אדם פונה מעיסוקיו ומעורר רחמים עבור חברו – כמו הכרובים הנמצאים בתוך קודש הקודשים הפונים איש אל אחיו – גם בורא עולם "פונה מעיסוקיו", מאזין לקול תפילת אותו אדם וממלא את משאלות ליבו.

זהו הרעיון הטמון במילים "ופניהם איש אל אחיו". כשאדם פורש כפיו כלפי מעלה ותוך כדי כך הוא פונה אל אחיו ומתפלל גם עליו, אזי תפילתו מותירה רושם רב.

בברכת רבנים ואנשי חינוך,  קם ארגון "ביחד - נעבור את זה" המאחד בין זוגות המצפים לזרע של קיימא לתפילה יומית אחד על השני – כל זוג מתפלל על זוג אחר, באמצעות חמישה פרקי תהילים הידועים בכוחם להושיע. סגולה זו מובאת בגמרא במסכת בבא קמא (צב.)

"כל המבקש רחמים על חברו והוא צריך לאותו דבר, הוא נענה תחילה" (בבא קמא צב.). כלומר, אם אדם מתפלל עבור חברו שייוושע, והוא עצמו זקוק לאותה ישועה, הוא נענה תחילה. המקור לכלל זה הוא ממספר פסוקים, "ויתפלל אברהם אל האלקים וירפא אלקים את אבימלך ואת אשתו ואמהותיו" וגו', וכתיב (שם כא, א): "וה' פקד את שרה כאשר אמר" וגו' - כאשר אמר אברהם אל אבימלך. מכאן אנו רואים את העוצמה והכוח בסגולה זו שפועלת מאוד בשמים ומקרבת את הישועה! ויש בה כוח לפקוד נשים המחכות לזש"ק כשרה אימנו!

מדוע זה עובד כך?

רבינו ניסים (הר"ן) בדרשותיו, מבאר זאת כך: כמו צינור שדרכו עוברים מים מהמעיין אל השדות, אשר לפני שהמים משקים את השדות, הצינור הוא הראשון לקבל תועלת המים, כך מי שמתפלל שיתברך חברו, הרי המתפלל כאותו צינור, שהוא מקבל תחילה את הברכות.

זוג יקר אתם מצפים לזרע של קיימא? אתם מכירים זוג הזקוק לישועה? הצטרפו לעשרות זוגות ברחבי העולם המתפללים אחד על השני מידי יום.

ליצירת קשר פנו למייל: b665417@gmail.com

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום