ילד חרדי נפצע קשות בתאונת דרכים באשדוד

חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבית החולים אסותא באשדוד ילד חרדי כבן 5 שנפגע מרכב • על פי מד"א, הילד פונה במצב קשה כשמצבו לא יציב • המשטרה פתחה בחקירה

חדשות בארץ 3.9.2020 | 19:15

זירת התאונה באשדוד צילום: דוברות איחוד הצלה

ילד כבן חמש, בן למשפחה חרדית, נפצע הערב (חמישי) בתאונת דרכים קשה שהתרחשה ברחוב רבי מאיר בעל הנס באשדוד בזמן שרכב על אופניו. במהלך הנסיעה, הוא נפגע מרכב ונפצע באורח קשה. מתנדבי ארגוני ההצלה שהוזעקו לזירת התאונה העניקו לילד טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החוליים אסותא באשדוד. חוקרי תנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

 "הייתי בסמוך ושמעתי זעקות לעזרה", מתאר אברהם פורגס חובש באיחוד הצלה. "הילד כבן 5 שרכב על אופניים היה מתחת לרכב שפגע בו. בסיוע אזרחים הרמנו את הרכב והוצאנו את הילד כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. הענקתי לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי אסותא במצב קשה".

הפראמדיקים של מד"א ישראל לוגסי וברול אביטן הוסיפו: "כשהגענו למקום ראינו את הילד שוכב מתחת לרכב כשהוא לכוד. מיד חילצנו אותו והתחלנו בטיפול רפואי. הוא היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב."

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום