מייקרוסופט הודיעה כי לא תתמוך יותר בדפדפן הפופולארי

החל מה-17 באוגוסט 2021 יישומי ושירותי מיקרוסופט 365 לא יתמכו עוד בדפדפן אקספלורר 11, וכי כבר החל מה-30 בנובמבר 2020 יישום הרשת Teams לא יתמוך עוד בדפדפן זה. כך הודיע חברת מיקרוסופט

טכנולוגיה 31.8.2020 | 20:45

עובד במשרד צילום: pixabay

חברת מיקרוסופט הודיעה כי החל מה-17 באוגוסט 2021 יישומי ושירותי מיקרוסופט 365 לא יתמכו עוד בדפדפן אקספלורר 11, וכי כבר החל מה-30 בנובמבר 2020 יישום הרשת Teams לא יתמוך עוד בדפדפן זה.

בנוסף לדפדפן אקספלורר, החברה הודיעה כי החל מה-9 במרץ 2021 לא תתמוך עוד בדפדפן Edge המקורי (הדפדפן שאינו מבוסס מנוע Chromium).

מיקרוסופט ממליצה על מעבר לדפדפן מיקרוסופט Edge החדש המבוסס Chromium.

ב-17 באוגוסט 2020 ,הכריזה מיקרוסופט כי בחלוף שנה (החל מה-17 באוגוסט 2021) יישומי ושירותי מיקרוסופט 365 לא יתמכו עוד בדפדפן אקספלורר 11 ,וכי יישום הרשת Teams לא יתמוך עוד בדפדפן אקספלורר 11 כבר החל מה-30 בנובמבר 2020 .

משמעות הדבר, על-פי החברה, היא כי לא יפורסמו עוד עדכוני אבטחה לדפדפן זה, וכי החל מהתאריכים המצוינים מעלה השירותים והיישומים של מיקרוסופט 365 יפעלו באמצעותו באופן לקוי, כלומר מאפיינים חדשים לא יהיו זמינים ומאפיינים אחרים עלולים להפסיק לעבוד.

עבור משתמשים פיננסיים, מיקרוסופט מבהירה כי אמנם החל מהתאריכים המצוינים מעלה משתמשים לא אמורים לגשת יותר ליישומים ושירותים של מיקרוסופט 365 באמצעות דפדפן אקספלורר 11 ,אך הדפדפן עצמו לא יושבת והיישומים וההשקעות של הלקוחות בדפדפן הקודם יוסיפו להיות זמינים. מיקרוסופט מבהירה כי בתקופת המעבר אין צורך להשתמש בדפדפן הותיק עבור יישומים מסוימים לצד דפדפן מודרני עבור יישומים אחרים, שכן בדפדפן Edge ישנו מצב בשם Mode Explorer Internet המאפשר לגשת באמצעותו ליישומים עסקיים קריטיים הנדרשים לדפדפן הותיק.

בנוסף לדפדפן אקספלורר, מיקרוסופט הודיעה כי החל מה-9 במרץ 2021 לא תתמוך עוד בדפדפן Edge המקורי, וכי שניהם יוחלפו בדפדפן Edge Microsoft המבוסס על מנוע הקוד הפתוח Chromium אשר כולל את הפונקציות העדכניות ביותר של מיקרוסופט עבור ארגונים. לארגונים המשתמשים בדפדפן אקספלורר או בדפדפן Edge המקורי מומלץ להתחיל לתכנן מעבר והטמעה של דפדפן מודרני. ארגונים אשר ברשותם אתרים או יישומים אשר כיום מוגבלים לשימוש באמצעות דפדפן אקספלורר, מומלץ לתכנן שדרוג האתר/יישום כך שיפעל באופן תקין בכל דפדפן מודרני.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום