"גאוני כמו שעון השבת": ההתלהבות מהפיתוחים החדשים בשיאה

שבת בסטייל: חברת הידורית שמה לעצמה מטרה לשדרג את המטבח היהודי, הן מבחינת עיצוב ונראות והן בשכלולים טכנולוגיים חסרי תקדים • השקת שני מוצרים חדישים של החברה, מהווים פתרון מושלם עבור שבת בבית היהודי ומשמשים למספר רב של מטרות, כולל מתנה מצוינת עבור אירוח בחג

טכנולוגיה 31.8.2020 | 17:33

צילום: מתוך אתר הידורית

מיחם ופלטה לשבת הם מוצרים חיוניים בכל בית יהודי. הפלטה אחראית לכך שיוגשו לנו בסעודה מאכלים חמים וטעימים והמיחם למטרנה של הילד, כוס תה אחר הסעודה וכמובן... לכוס הקפה בבוקר של שבת. אולם, לא מעט מגבלות נוצרו בשל השימוש בהם. המיחם מהווה סכנה חמורה עבור תינוקות, כשעל פי נתוני משרד הבריאות, אלפי ילדים נכווים מחמת מפגש עם מים רותחים בשבת. כמו כן פלטת שבת יצרה לא מעט מגבלות, שכן השימוש בה מותר אך ורק לצורך אחד. לא ניתן לחמם בה גם אוכל בשרי וגם אוכל חלבי וכל שכן לא להשתמש באותה הפלטה לימות השנה ולימות הפסח.

בחברת הידורית עמלו על פיתוחים חדשניים שיעניקו פתרון לדברים אלו ולפי התגובות הנלהבות של הצרכנים, נדמה כי הם קלעו למטרה במדויק.

רוצים לרכוש את הפלטה של הידורית? הכנסו>>>

ראשית, מבחינה עיצובית המיחם והפלטה החדשים מוסיפים שפע של יוקרה למטבח.

בדומה למוצרים חיוניים אחרים כגון: רכב, משקפיים וכדו', אנו לא מסתפקים אך ורק בשימוש ההכרחי שלהם. לא מספיק שאני אראה טוב דרך המשקפיים. אני רוצה לראות דרך משקפיים יפות שהן המילה האחרונה בעולם האופנה. מתוך הבנה זו החברה גם שדרגה מאוד את מראה הפלטה והמיחם והפכה אותם למוצר אופנתי ומבוקש הרבה מעבר להכרחיות השימוש בו.
הפלטה הקרמית עוצבה בסטייל מדהים עם תצוגת לד מרהיבה והיא מבוקשת ביותר בקרב נשים, שכידוע מראה המטבח הוא עניין מאוד חשוב עבורן.
המיחם גם כן מגיע במספר צבעים מרעננים ובעיצוב יפהפה המעניק מראה מיוחד למטבח כולו.

פלטת שבת קרמית • קרדיט: מתוך אתר הידורית
אך עיקר החידושים הם בפן הטכנולוגי. המיחם המיוחד מגיע עם מספר שכלולים המונעים באופן כמעט הרמטי את הסכנה החמורה מכוויות. למיחם מנגנון חכם המעביר לבד את מצב הרתיחה למצב שבת וחוסך כך לא מעט לחצים וכאבי ראש בערב שבת. בנוסף, דופן הנירוסטה הכפולה מעניקה ביטחון בכל הנוגע למגע של הילד בגוף המיחם והמכסה הבטיחותי בעל הנעילה הכפולה מגן מפני יציאת המים במקרה של נפילה. כמו כן, ברז הנעילה מונע מפגש של הילד עם מים רותחים במקרה של לחיצה על ידית המיחם.

רוצים לרכוש את הפלטה של הידורית? הכנסו>>>

הפלטה הקרמית של הידורית, חוסכת בצריכת החשמל ומאפשרת שימוש נרחב למגוון מטרות. באמצעות ניקוי המשטח ניתן להכשיר את הפלטה לפסח ולהשתמש בה גם עבור אוכל בשרי וגם עבור אוכל חלבי מלכתחילה, על פי שיטת השו"ע. המשטח המיוחד גם מונע ספיגת חיידקים וכימיקלים.

המוצרים הייחודיים מתבררים גם כמתאימים במיוחד עבור אולמות אירועים ולארגון קידוש ו'שולם זוכער', בהם הלחץ מפני ילדים משתוללים גובר, מחמת סכנות המיחם וכן גובר הביקוש לפלטה שתאפשר שימוש 'גמיש' עבור מספר רב של מטרות.

כמו כן, המוצרים החדשניים הם תשובה מצוינת לשאלה 'איזו מתנת אירוח להביא לחמותי?' בה מתחבטים רבות לפני החג וכן משמשת כמתנת חתונות מושלמת, בעלת צורך חיוני ושימושי ביותר עבור כל בית בישראל.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום