ראש העיר הודיע: רחוב על שם הרב שנרצח בפיגוע

ארבעה ימים לאחר הפיגוע, הודיע אתמול ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג כי בכוונתו לקרוא משעול על שמו של הרב שי אוחיון הי"ד שנרצח בפיגוע בצומת סגולה | בסוף השבוע מיפו כוחות צה"ל את ביתו של המחבל לקראת הריסתו

חדשות בארץ 30.8.2020 | 08:10

הרב שי אוחיון הי"ד צילום: פלאש 90 / באדיבות המצלם

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג הודיע אתמול (מוצ"ש) למשפחתו של הרב שי אוחיון הי"ד המתגוררת בעיר, על תכניתו לקרוא משעול על שמו באזור הפיגוע, ועל הקמת אנדרטה לזכרו בעיר. הרב אוחיון, נרצח כזכור ביום רביעי שעבר בעת שצעד בצומת סגולה בעיר, אז זינק עליו מחבל שדקר אותו ופצע אותו פצעים אנושים. הוא פונה לבית החולים אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

הרב  אוחיון, בן 39 תושב שכונת כפר אברהם בפתח תקווה, הותיר אחריו את אשתו וארבעה ילדים. בלילה שלאחר הפיגוע פשטו לוחמי צה"ל על הכפר רוג'יב באזור העיר שכם שבמרחב החטיבה המרחבית 'שומרון', ומיפו את  ביתו של המחבל החשוד בביצוע פיגוע הדקירה. מצה"ל נמסר כי המיפוי בוצע לצורך בחינת האפשרות להריסת הבית.

בנוסף להצהרה כי יקרא רחוב של שמו של הרב אוחיון, הודיע ראש העיר כי יקיים בהקדם פגישה עם צמרת המשטרה והביטחון בעיר, בה יעלה את הצורך להשיב את תחושת הביטחון בקרב תושבי שכונת כפר אברהם הסמוכה לאזור הפיגוע.

"מול פעולות רצחניות של מחבלים בני עוולה, נעצים אנו את זכרו של הרב אוחיון הי"ד ואת פעולותיו למען עם ישראל", אומר ראש העיר רמי גרינברג. "אני קורא לכוחות הביטחון למצות את הדין עם כל המעורבים בפיגוע הקשה בו נרצח תושב עירנו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום