לאחר שנחשדו בעדות שקר - התיק נגד עובדות מעון רוה"מ ייסגר

כחודשיים לאחר פתיחת החקירה, המשטרה החליטה לסגור את התיק נגד עובדות במעון ראש הממשלה שנחשדו במתן עדות שקר | עורך דינה של אחת החשודות זועם ואומר כי "החקירה נערכה רק כדי להפליל את ראש הממשלה נתניהו, רעייתו ואנשים הקרובים למשפחה"

חדשות בארץ 27.8.2020 | 21:25

בנימין נתניהו בנאום הניצחון צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

המשטרה החליטה בימים האחרונים לסגור את התיק שנפתח נגד עובדות במעון ראש הממשלה, לאחר שעל פי החשד העידו עדות שקר לטובתה של הגברת שרה נתניהו במשפטה של עובדת מעון ראש הממשלה שירה רבן, כך דווח הערב (חמישי) ב'ערוץ 13'. על פי הדיווח, התיק נגד העובדות צפוי להיסגר בשל מה שהוגדר מחסור בראיות, ועל כן אין למשטרה די ראיות להעמידן לדין.

כזכור, חקירת המשטרה בעניין נפתחה לאחר שעלה חשד כי גורמים שונים הפעילו לחצים על שתי עובדות במעון, שהעידו עדות שקר לטובתה של שרה נתניהו במשפטה של העובדת המעון שירה רבן. לפני כחודשיים הודיעה מדינה לעורכת הדין נעמי לנדאו המייצגת את שירה רבן ולבית המשפט כי היא מבקשת להמתין  עם הסיכומים בתיק בעקבות החקירה החדשה שנפתחה. כזכור, העובדת החרדית שירה רבן הגישה לבית הדין לעבודה תביעה נגד שרה נתניהו בגין התעמרות בזמן עבודתה במעון. נתניהו הכחישה את האשמות נגדה.

עורך הדין איתמר בן גביר המייצג את אחת החשודות התייחס להחלטה ואמר: "שמח שהשכל הישר גבר ומקווה לקבל בקרוב הודעה רשמית". לדברי בן גביר, "מרשתי טענה לאורך כל הדרך כי מדובר בהתנכלות רק משום שסירבה להעיד נגד משפחת נתניהו ומקורבי המשפחה. צדקנו כאשר טענו שאין שום ראיות לעדות שקר ולטעמנו החקירה נערכה רק כדי להפליל את ראש הממשלה נתניהו, רעייתו ואנשים הקרובים למשפחה".

בסוף השנה שעברה התקיים דיון בתביעתה של רבן בבית הדין לעבודה בירושלים, לשם הגיעה אשת ראש הממשלה שרה נתניהו לתת את עדותה. "כל מה ששירה רבן אומרת זה שקר ממה ששמעתי בתקשורת. קל להלביש עליי. התקשורת עושה בכל מאודה לתבוע אותי, ואותם עובדים סוחטים את המדינה. לפני שבעלי היה ראש הממשלה הכל היה טוב ויפה", אמרה אז הגברת נתניהו.

שרה נתניהו טענה כי כמעט ולא שהתה לצד שירה רבן בזמן שעבדה במעון ראש הממשלה: "הייתי שם מעט מאוד ימים, בכל השבועיים האלה הייתי עם בעלי בדרום אמריקה. הבן שלי היה אז חייל בצבא אז הוא לא היה בבית, ויאיר היה באוניברסיטה ורוב זמנו לא היה בבית. ואחרי זה היה ראש השנה ואז היה יום כיפור שכמובן לא היינו בבית".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום