בלתי נתפס: חודש אחרי פטירת האב, נפטר בנו היחיד

המשפחה כולה כמו חרב עליהם עולמם, ככה, ביום בהיר, אבא אח, וילד הלכו לעולמם בתוך תקופה לא ארוכה, וכולם לאחר שחלו בנגיף המסוכן, טרגדיה שקשה לעיכול, קשה להבנה, נוראית ומזעזעת, רק לחשוב על המשפחה, רק לחשוב על ההלם והאסון, רק זה מספיק>>>>

חרדים 20.8.2020 | 10:48

דוד אוברלנדר זצ"ל צילום: קופת העיר

הטרגדיה פשוט מזעזעת, הרב ר' דוד אוברלנדר ז''ל הלך לעולמו בשיא פריחתו לאחר שנאבק תקופה קצרה בנגיף הקורונה המסוכן, הוא הלך לעולם שכולו טוב, מותיר כאן בארץ החיים את רעייתו האלמנה שתחי' וששת ילדיו, מוכים ושבורים, אבלים ונדכאים, על אבא שהלך בפתע פתאום, הלך ולא ישוב.

אם גם אתם רוצים להיות שותפים לעזרת המשפחה לחצו כאן>>

כואב הלב, נקרע הלב, טרגדיות רבות מתפרסמות בזו אחר זו לצערנו, אך זו קשה שבכולם, גם אביו של ר' דוד אוברלנדר ז''ל הרה''ח רבי משה יוסף אוברלנדר ז''ל הלך לעולמו לפני כחודש ימים מנגיף הקורונה, ולא זו בלבד, גם דודו של המנוח הרה''ח רבי יחיאל אוברלנדר ז''ל השיב את נשמתו ליוצרה ביום תשעה באב האחרון לאחר שנדבק בנגיף הארור.

המשפחה כולה כמו חרב עליהם עולמם, ככה, ביום בהיר, אבא אח, וילד הלכו לעולמם בתוך תקופה לא ארוכה, וכולם לאחר שחלו בנגיף המסוכן, טרגדיה שקשה לעיכול, קשה להבנה, נוראית ומזעזעת, רק לחשוב על המשפחה, רק לחשוב על ההלם והאסון, רק זה מספיק.

אם גם אתם רוצים להיות שותפים לעזרת המשפחה לחצו כאן>>

אבל אולי זה לא מספיק, כי כעת האלמנה צריכה את עזרתכם בכדי לשרוד את התקופה הקשה הזו, בכדי להישאר עם הראש מעל המים השוצפים והקופצים, בכדי שיהיה לה אוויר לנשימה, בכדי שהיא לא תשקע בים של כאב.

תחשבו על זה, תחשבו על לילות נטולי השינה של האלמנה, לילות שלמים שקולם של היתומים בקושי נשמע ורק עיניהם זולגות דמעות רותחות, כן, הם חושבים על אבא שעד לפני שבוע היה איתם, בשיא כוחתיו, אבל אז ביום אחד הוא נפטר.

לחשוב על היתום שהשאיר, נער בר מצווה שלא ילך לישיבה כמו כל חבריו אלא יישאר בבית לשבת 'שבעה', רק לחשוב על התינוק הקטן שהשאיר עדיין בעריסה, שלא ידע כיצד אבא נראה, ורק ללטיפות שלו הוא יתגעגע. תחשבו על זה, עצוב. קורע לב.

ועכשיו הם זקוקים לנו, צריכים את העזרה שלנו, לא נעשה את זה? בואו ונהיה שותפים לסייע להם בשעתם הקשה, לעזור להם לשרוד את הימים האיומים הללו, לעזור במלא מובן המילה. היו שותפים עוד היום, אל תשארו מאחור.

אם גם אתם רוצים להיות שותפים לעזרת המשפחה לחצו כאן>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום