מהפכת הסלולר: הכירו את הגרסה הכשרה של הנייד הכי מתקדם

כבר למעלה מעשור שחברת נתיב שולטת בתחום הסמארטפונים המוגנים • בשנה האחרונה יצרה טלטלה של ממש בכל הענף, לאחר ההסכם הבלעדי מול סמסונג, המאפשר כיום לרכוש את מיטב המכשירים הכי חדשים בשוק, עם שרת הסינון המקצועי של החברה • במקביל, הסכם בלעדי מול רמי לוי תקשורת טורף את הקלפים

טכנולוגיה 19.8.2020 | 10:41

צילום מסך מיוטיוב

חברת נתיב ממשיכה לאתגר את שוק הסמארטפונים הכשרים. הסכם שיתוף הפעולה מול חברת סמסונג העולמית משנה את כל מה שידענו לגבי מכשירים כשרים ומאפשר כיום לרכוש את דגמי 2020 הכי חדשניים, בלי לחשוש מחשיפה לתכנים לא ראויים. 

מלבד היתרון המובהק הזה, ישנם כמה פלוסים נוספים הטמונים באותו הסכם, כפי שמסביר לנו צביקה, מנהל השיווק של החברה.

"ההסכם המיוחד, מאפשר לנו להציע מכשירים עם מערכת הפעלה הרבה יותר משודרגת, מכיוון שסמסונג מספקים לנו את מערכת ההפעלה ואנחנו לא צריכים לגעת בה ולבצע בה שינויים שפוגמים בפעילות המכשיר. כמו כן ניתן כך לתת אחריות מלאה ללקוח, מכיוון שההתקנה של מערכת ההפעלה תחת היצרן בעצמו".

חברת נתיב היא חברת הדגל בשוק הסלולר הכשר. היא הייתה הראשונה לזהות את הצורך להעניק לציבור שומר התורה והמצוות את האפשרות המוגנת ביותר להיות חלק מהקידמה וההתפתחות בעולם ולגלוש ברשת בצורה כשרה ובטוחה, ועד היום נחשבת לחברה המובילה בתחומה. 

"אני חושב שקהל לקוחותינו הרחב, מעריך בעיקר את השירות שאנחנו מעניקים. ההתפתחות הטכנולוגית מביאה עמה גם הרבה אתגרים והרבה סכנות רוחניות שאורבות לנו כל הזמן והגולש צריך חברה שתעדכן את שירותי הסינון שלה באופן סדיר ותהיה איתו בקשר רציף, וב"ה אנחנו יודעים להעניק לו את זה", טוען צביקה.


נוט 20 ונוט 20 אולטרה הכשרים • קרדיט: יח"צ

מה זה בדיוק אומר, איפה זה בא לידי ביטוי ברמה הפרקטית?

"יש יותר מדי דוגמאות", מחייך. "אם מישהו למשל רוצה להוריד אפליקציה לרכישת ביגוד שאין עליה שרת  סינון, אנחנו יכולים להפעיל בה את השרת שלנו וכך הוא יכול לגלוש, לקנות להנאתו וגם להרגיש שהוא במקום בטוח ומוגן. חשוב להבין שריבוי התכנים והאפליקציות שמייצרים היום, מצריך צוות גדול שעובד מסביב לשעון, נותן שירות ומתעדכן כל הזמן במה שמתרחש בעולם הדיגיטלי. זה מתבטא בכל כך הרבה דברים, שצריך כל הזמן יד על הדופק".

לאחרונה עברה החברה שינוי מיתוגי כששינתה את שמה ל"נתיב mobile" כשנשאל לגבי זה, משיב צביקה כי השם מאוד מאפיין את שירות החברה."עצם היותנו החברה הכי גדולה בתחום, חייב את השינוי. עובדי ממשל בכירים רוכשים את המכשירים שלנו כולל כל הח"כים החרדים. יש לנו גם שיתופי פעולה ענקיים עם חברות הסלולר, כמו זו הנוכחית עם רמי לוי שמבטיחה שלושה חודשי גלישה ושיחות, חינמיים לחלוטין. שזה די חסר תקדים". 

צביקה נותן לנו סיבה נוספת לשינוי המיתוג "בנוסף, אנחנו נותנים מענה נרחב ומלא לכל שלל האפשרויות שמציע עולם הסלולר. אדם שרוכש את חבילת הסינון שלנו, מקבל בה הכל. גוגל מסונן, חנות אפליקציות כשרה וכן כל שימוש שרק ירצה, בלי תוספות ושינויי תעריף" אומר. על נקודה זו הוא בוחר להרחיב "בחברות רבות, מעבר לתוספות מחיר לא צפויות, אתה גם צריך מראש להתחייב למספר רב של חודשים, בלי יכולת להשתחרר מהסיכום. בנתיב אתה יכול לעזוב אחרי חודש ואפילו אחרי יום, אבל מניסיון אין שום סיבה שזה יקרה" אומר בקריצה.  

"אנחנו שמחים להיות החברה המובילה בתחום. יש בזה הרבה שליחות לנתב את הדור הצעיר לתכנים אינטרנטיים מוגנים ובטוחים וכך בעזרת ה' נמשיך", מפטיר לסיום.

ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים, או להתקשר לטלפון: 074-700-17-17

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום