חלל תקשורת מדווחת על הסכם בהיקף של 92 מיליון דולר לאספקת שירותי לוויין מעמוס 17

במסגרת ההסכם שנחתם עם מדינה באפריקה ושיתפרס ל-10 שנים, תספק חלל ציוד, התקנה, תחזוקה וניהול של השירותים באמצעות לוויין עמוס 17

טכנולוגיה 17.8.2020 | 11:52

עמוס 17  צילום: אתר החברה

חלל תקשורת דיווחה הבוקר על היקשרות בהסכם אספקה של שירותי לוויין ללקוח גדול באפריקה בהיקף של 92 מיליון דולר. במסגרת ההסכם, שיתפרס ל-10 שנים, תספק החברה ציוד, התקנה, תחזוקה וניהול של השירותים באמצעות לוויין עמוס 17.

הלוויין עמוס 17, שהחל את פעילותו המסחרית לפני פחות משנה וממוקם בנקודת השמיים 17°E, תוכנן במיוחד עבור צרכי התקשורת הגדלים והמשתנים של השוק האפריקאי. הטכנולוגיות שהוטמעו בו ומיקומו מאפשרים לו לכסות מדינות ואזורים באפריקה באלומה ייעודית, בפס רחב במיוחד וברמת זמינות ושירות בסטנדרט הגבוה ביותר, כך מסבירים בחלל תקשורת.

ההסכם צפוי להיכנס לתוקף לאחר השלמת המימון מצד הלקוח. מנייתה של חלל תקשורת מזנקת בתגובה בכ-30%.

מנכ"ל החברה דן זיצ'ק: "הפרויקט הכולל שירותי אפיון, אספקת ציוד, ניהול פרויקט, תחזוקה ואספקה של שירותי תקשורת לאורך זמן, מהווה אבן דרך חשובה במימוש האסטרטגיה של חלל לאספקת מענה כולל לצורכי לקוחות שונים באפריקה עם צרכים מגוונים. ההתפתחות ביכולות החברה לצד יכולותיו המתקדמות של עמוס 17, נותנות מענה מצוין לצורכי השוק המתפתח באפריקה ולצורכי ארגונים ממשלתיים, גופים בינלאומיים וחברות הפועלות באזור".

גלובס

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום