הגרש"מ עמאר על החלטת בג"ץ: "רשעים אכזריים"

הראשון לציון הגרש"מ עמאר התבטא בשיעורו השבועי בנוגע להחלטת בג"ץ השנויה במחלוקת שלא להרוס את בית המחבל שרצח את החייל עמית בן יגאל הי"ד. "רחמי רשעים אכזריים" • צפו בוידאו 

חרדים 15.8.2020 | 22:21

הראשל"צ בשיעורו השבוע צילום: באדיבות המצלם

במהלך שיעורו השבועי של הראשון לציון הגרש"מ עמאר בביהמ"ד נר התורה בשכונת בר אילן בירושלים, התבטא הרב בחריפות על החלטת הבג"ץ שלא להרוס את בית המחבל שרצח את החייל עמית בן יגאל הי"ד מלפני למעלה משלושה חודשים.

בדבריו אמר הראשון לציון: "היום עושים דברים בשביל שחוששים איזה שם יהיה להם, מה יאמרו עלי, ואיזה כותרת יעשו, מראש מכוונים לזה. בשביל זה מכירים בהרבה רעות בעונותינו הרבים לא רק נגד הדת, אפילו נגד המדינה".

 

הראשון לציון העלה בדבריו את החלטת הבג"ץ ואמר "אחד רשע ימ"ח שמו וזכרו שהרג חייל באבן, מסכן בין יחיד להוריו, אביו היה אצלי, רצו לסתור לו את הבית וזה כי עושים חסד שלא הורגים אותו. ע"פ דין מגיע לו הריגה אז רוצים לסתור כדי להטיל יראה על אחרים, אבל בית המשפט אומר לא לסתור, רחמנות. רחמי רשעים אכזרים, זה רחמנות?!. כל המרחם על האכזרים בסוף מתאכזר על הרחמנים ופה זה ביחד אתה מרחם על אלה ומעודד את הרשעים האלה להמשיך להרוג בעוונות הרבים במיתות משונות כאלה". תקף הראשון לציון בחריפות.

"אבל מה לפעמים חושבים מה יגידו עלינו שאנחנו נאורים, שאנחנו לא גזעניים. צריך לחשוב על האמת מה הקב"ה רוצה מאתנו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום