בפעם השלישית: צה"ל תקף הלילה ברצועת עזה

זה הלילה השלישי ברציפות שצה"ל תקף ברצועת עזה, זאת בתגובה להמשך טרור הבלונים שמצית שריפות רבות ביישובי עוטף עזה. במהלך התקיפה נפגעו מוצב של מערך ההגנה האווירית של ארגון חמאס, תשתיות תת קרקעיות ועמדות תצפית של הארגון

חרבות ברזל 14.8.2020 | 08:02

צעירים פלסטיניים משגרים בלון תבערה מרצועת עזה צילום: Ali Ahmed/Flash90

לאחר יממה נוספת של הפרחת בלוני תבערה, חיל האוויר תקף הלילה ברצועת עזה יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס. התקיפה בוצעה באמצעות טנקים, מטוסי ומסוקי קרב של צה"ל.

במהלך התקיפה נפגעו מוצב של מערך ההגנה האווירית של ארגון חמאס, תשתיות תת קרקעיות ועמדות תצפית של הארגון. יש לציין, כי התקיפות נגד יעדי הטרור של חמאס מבוצעות זה הלילה השלישי ברציפות.

"צה״ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל"., מסר דובר צה"ל והוסיף: "ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

אתמול, מאז שעות הבוקר, פרצו בעוטף עזה למעלה מ-20 שריפות שגרמו שגרמו לנזקים גדולים לשטחים חקלאיים.

מכבאות והצלה מחוז דרום נמסר, כי צוותי כיבוי יחד עם אנשי קק"ל ורשות הטבע והגנים, בסיוע גרורי צה"ל, רבש"צים ומתנדבים, פעלו אתמול ב-21 שריפות בשדות קוצים באזור המועצה אזורית חוף אשקלון אשכול ואזור שדרות, חוקרי שריפות מכבאות והצלה לישראל מחוז דרום קבעו כי השריפות נגרמו מבלוני תבערה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום