טיל שנורה ממסוק נפל ביישוב בעוטף עזה

אחרי שבצה"ל החליטו לתקוף הלילה ברצועת עזה בתגובה לשיגור בלוני התבערה. מתברר כי במהלך התקיפות, בשל תקלה נפל טיל של צה"ל במרחב העוטף • הטיל לא התפוצץ והמקרה ייחקר

חרבות ברזל 12.8.2020 | 09:41

הטיל שנפל צילום: בטחון אשכול

בעקבות המשך שיגור בלוני תבערה והשריפות הרבות בעוטף עזה, תקפו הלילה מטוסי ומסוקי חיל האוויר יעדי טרור של ארגון חמאס ברצועת עזה. אלא, שמסיבה שאינה ברורה, טיל ששוגר ליעד טרור ברצועה, נחת ברפת ביישוב במועצה האזורית אשכול. הטיל לא התפוצץ ורק בנס האירוע הסתיים ללא נפגעים.

בצה"ל הסבירו כי במהלך התקיפות, שוגר טיל ממסוק קרב של צה"ל אך בשל תקלה נפל הטיל במרחב עוטף עזה ולא התפוצץ. הנפל יפונה בשעות הקרובות והאירוע מתוחקר. אין נפגעים ולא נגרם נזק.

הטיל שנפל\\קרדיט: בטחון אשכול\בטחון שדה

הלילה, לאחר למעלה מ-60 שריפות שפרצו אמש (שלישי) בעוטף עזה כתוצאה מבלוני תבערה שהופרחו מהרצועה, תקפו מטוסי קרב וטנקים של צה״ל מספר יעדי טרור של ארגון החמאס ברצועת עזה. בתקיפה נפגעו מתחם צבאי, תשתיות תת קרקעיות ועמדות תצפית של ארגון הטרור חמאס.

בצה"ל הבהירו, כי התקיפה בוצעה בתגובה להפרחות בלוני הנפץ משטח רצועת עזה לשטח ישראל במהלך השבוע האחרון.

"צה״ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל", מסר דובר צה"ל. "ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל"

מאז שעות הבוקר המוקדמות אתמול (שלישי), המשיכו פלסטינים להפריח מאות בלוני תבערה לעבר היישובים בעוטף עזה. כתוצאה מכך, למעלה מ-60 שריפות התלקחו בשטחים חקלאיים וגרמו לנזקים גדולים. בתיעוד שהפיצו הפלסטינים, נראו קבוצה של מפריחי בלונים נמלטת מירי של צה"ל, שככל הנראה ניסה למנוע את המשך ההפרחות. לא דווח על נפגעים בצד הפלסטיני.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום