צפי לשיבושים ברכבת הקלה: נהג נדבק ב'קורונה'

נהג ברכבת הקלה בירושלים חלה בקורונה ובעקבות כך חבריו הנהגים שבאו איתו במגע נכנסו לבידוד. בימים הקרובים צפויים שיבושים בלוח הזמנים של הרכבת בשל מחסור בנהגים

רכב ותחבורה 10.8.2020 | 07:32

אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שיבושים בלוחות הזמנים של הרכבת הקלה בירושלים צפויים החל מהיום בבוקר (שני), למשך השבוע הקרוב לפחות, בעקבות כניסת חלק מהנהגים לבידוד לאחר שנחשפו לאחד הנהגים שהתגלה כחיובי לקורונה.

בחברת "סיטיפס" המפעילה את הרכבת הקלה הודיעו, כי בשל העובדה שברכת הקלה הנהג מבודד לחלוטין מקרונות הנוסעים באמצעות תא זכוכית מיוחד, אין חשש להדבקה של נוסעים. עם זאת אמרו שם כי "למרות ההפרדה בין משמרות הנהגים, ובמשמרות עצמן, נהגי רכבת נוספים שהיו עם הנהג החולה במגע יאלצו להיכנס לבידוד על פי הנחיות משרד הבריאות".

על פי סיטיפס, נותרו מחוץ לבידוד 70 נהגים בלבד שאמורים לעבוד כמעט מידי יום והדבר עשוי להשפיע באופן ניכר על השירות ברכת הקלה. "סיטיפס תפעיל את כל הנהגים העומדים לרשותה בניסיון למזער ככל הניתן את הפגיעה בציבור הנוסעים", נמסר מהחברה.

במקביל, במשרד התחבורה הודיעו לחברת סיטיפס בתגובה, כי יתגברו את שירות האוטובוסים בעיר בכל הצירים לאורך הקו, אך תגבור כזה דורש היערכות והוא יצא לפועל רק בהמשך השבוע. בימים הקרובים המחסור בנהגים צפוי להשפיע ישירות על המשתמשים בתחבורה הציבורית בבירה, שגם כעת סובלים מהנחיות הקורונה שלא מאפשרות תפוסה מלאה לאוטובוסים.

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום