עונש מחמיר: מעל 100 איש לא יורשו לטוס

חברת התעופה המפורסמת דלתא מפרסמת כי מעל מאה איש שטסו איתה בעידן הקורונה לא יוכלו לעשות זאת לעולם, זאת כענישה על כך שלא הסכימו לעטות מסכה במהלך הטיסה כפי שהחברה מנחה

חדשות בעולם 9.8.2020 | 19:31

צחי בן-עמי, פלאש 90

מעל 100 איש לא יוכלו לטוס יותר עם חברת 'דלתא' האמריקאית בשל סירובם לקיים את מדיניות החברה, לגבי עטיית מסכות. כך אמר מנכ"ל חברת דלתא אד בסטיאן, לרשת CNN בסוף השבוע.

"היו לנו למעלה ממאה אנשים שסירבו לעטות מסכה במהלך טיסות", הוא הוסיף כי "אותם אנשים איבדו את היכולת להזמין טיסות עתידיות בדלתא".

דלתא, יחד עם חברות מובילות אחרות בארה"ב, הזהירו באמצע חודש יוני כי חברות התעופה יתחילו לאסור על נוסעים המסרבים ללבוש מסכות במהלך טיסות, לטוס בחברה.

בארצות הברית אין חובה לעטות מסכות בטיסות, אולם חברות התעופה אוכפות את המדיניות שלהן עצמן באופן נוקשה ובלתי מתפשר. חברת דלתא השאירה מושב אחד ריק בכל שורה, כדי לשמור מרחק בין הנוסעים.

בסטיאן אמר בראיון ל-CNN כי הרוב המכריע של הנוסעים בדלתא מקשיבים להוראות, אבל לקוחות שאינם כאלה, גרמו לשיבושים. כך למשל, בשבוע שעבר, טיסת דלתא שהמריאה מדטרויט נאלצה לחזור לשער, לאחר ששניים מהנוסעים סירבו לעטות מסכות, כך נמסר מחברת התעופה.

"אתה לא יכול לעלות על המטוס בלי לעטות מסכה, אבל יש לנו כמה לקוחות שלא רוצים להשאיר את המסכה במהלך הטיסה", אמר המנכ"ל בסטיאן. "אנו מזכירים להם כמה פעמים במהלך ההכנות להמראה להשאיר את המסכה, אבל אם הם מתעקשים לא לעטות, אנחנו נוודא שהם לא יטוסו יותר בדלתא".

במכתב לעובדים ביום חמישי, חזר המנכ"ל והבהיר: "הגברת שביעות הרצון של הלקוחות והבטחת הנוסעים, היא חלק מרכזי באסטרטגיה העסקית הנוכחית של דלתא".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום