דקות לפני שבת, אותרו האחים הנעדרים

מבצע נרחב לאיתור שני אחים בני 7 ו-4 הנעדרים משעות הבוקר • השניים יצאו מביתם בכפר סילבר שבדרום רכובים על קורקינט ומאז לא שבו על עקבותיהם • בשעות האחרונות הצטרפו אל המשטרה גם לוחמי משמר הגבול ומתנדבים בסיוע מסוק שמכווין את המחפשים • עדכון: האחים אותרו

חדשות בארץ 7.8.2020 | 17:49

הילדים שנעדרו צילום: דוברות המשטרה

עדכון: 18:50 - האחים הנעדרים אותרו.

המשטרה פתחה בשעות האחרונות (שישי) בחיפושים נרחבים אחר שני אחים, בני 4 ו-7 אשר נעדרים מאז שעות הבוקר המוקדמות מביתם בכפר סילבר סמוך לאשלקון

הוריהם של השניים, שהבחינו כי ילדיהם משתהים מלשוב לביתם, הזעיקו את המשטרה שפתחה בחיפושים. לדברי ההורים, השניים יצאו רכובים על קורקינט בסביבות השעה 9:00, ומעז נעלמו עקבותיהם. תחילה, התמקדו החיפושים בתוך היישוב בו מתגוררים האחים, אך עם הזמן התרחבו החיפושים לאזורים נוספים בדרום הארץ.

במטרה להאיץ את החיפושים, בדקות האחרונות הצטרפו אל כוחות המשטרה הרגליים המתנדבים, ולוחמי משמר הגבול, גם יחידת הכלבנים והיחידה האווירית של המשטרה באמצעות מסוק אשר מנסה להכווין את המחפשים.

"אנו פועלים בכל האמצעים העומדים לרשותינו לשם איתור שני האחים שנראו לאחרונה היום בבוקר. כל היודע דבר היכול לסייע באיתורם מתבקש לחייג 100." נמסר מהמשטרה.

 

 

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום