החתונה התקיימה בניגוד להנחיות, הבעלים נקנסו

אמש נערכה חתונה באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה בהשתתפות מספר מוזמנים גבוה מהמותר בהנחיות הקורונה. בעל האולם נקנס על סך 500 ₪. בנוסף, זומנו הבעלים לשימוע אצל קצין הרישוי. גם אורחים ללא מסכה זכו לקנס

חדשות בארץ 6.8.2020 | 16:23

אילוסטרציה צילום: pixabay

אמש (רביעי), התקיימה חתונה באולם אירועים באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה, כאשר מספר המשתתפים בה עלה על המותר, ובכך הופרו בצורה בוטה הנחיות משרד הבריאות.

באולם השמחות שבעליו טרם קיבלו רישיון להפעלתו, השוכן באזור התעשייה סגולה, השתתפו כ-120 איש וזאת כמובן בניגוד גמור להנחיות משרד הבריאות ולכללי התו הסגול. השוטרים שהגיעו למקום, קנסו את בעל האולם בקנס על סך 500 ₪. בנוסף, זומנו הבעלים לשימוע אצל קצין הרישוי.

בנוסף, מספר משתתפים שנראו כשהם אינם עוטים מסיכת פנים קיבלו קנס בסך 500 ₪ כל אחד.

"על מנת לעצור את התפשטות נגיף הקורונה ולהוריד את אחוזי התחלואה בעיר יש להישמע באופן מוחלט להנחיות משרד הבריאות", אומר ראש העירייה רמי גרינברג. "לא נאפשר קיום אירועים המוניים בהם פוטנציאל ההידבקות הינו גבוה ולא נאפשר הפרה בוטה של כללי התו הסגול. אני מפציר בתושבים להמשיך ולמלא אחר ההוראות, זו הדרך היחידה להתגבר על הנגיף ולהמשיך את פעילות המשק בישראל", הוא מוסיף.

כזכור, השבוע פורסמו מספר תיעודים, בהם נראים אנשי המשטרה עוצרים חתונות שהתקיימו בניגוד להנחיות, באחד מהם אף נקנס בסכום של 5,000 שקלים. המקרה התרחש בחתונה שהתקיימה ביום שלישי השבוע בבית הספר ויז'ניץ בבני ברק, כאשר בצל הגבלות הקורונה על קיום אירועים, הופיעו שוטרים וביקשו לפזר את החתונה בטענה כי הנחיות משרד הבריאות לא נשמרות.

בתום דין ודברים עם משתתפי החתונה, קנסו השוטרים את החתן ב-5,000 שקלים ופיזרו את המשתתפים.

מוקדם יותר פרסמנו דיווח על חתונה שהתקיימה במודיעין עילית, בה נראים שוטרים מורים על פיזורה, ורושמים זימון לשימוע לבעל המקום. בסופו של משא ומתן אושרה החתונה להתקיים עד לשעה 22:15.

נראה כי תופעת החתונות הפיראטיות תימשך כל עוד הנושא לא יוסדר בצו תקנות שעת חירום, ואיתה גם עוגמת הנפש של זוגות שיאלצו להפסיק לפתע את היום השמח בחייהם.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום