רון חולדאי הודיע על מחווה ללבנון; יאיר נתניהו תוקף

ראש עיריית תל אביב הודיע כי כאות הזדהות עם האסון שפקד את לבנון, בניין עיריית תל אביב יואר הערב בצבעי דגל לבנון • יאיר נתניהו: "זאת עבירה פלילית להניף דגל אויב"

חדשות בארץ 5.8.2020 | 13:45

מרים אלסטר, פלאש 90

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי הודיע הבוקר (ראשון), שכאות הזדהות עם תושבי בירות על האסון אמש, בניין עיריית תל אביב יואר הערב בצבעי דגל לבנון.

"‏הערב נאיר את בניין העירייה בדגל לבנון. האנושיות קודמת לכל סכסוך, וליבנו עם העם הלבנוני בעקבות האסון הנורא שפקד אותו", כתב חולדאי.

יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לו כי "‏‎זה פשוט מטורף. לבנון היא מדינת אויב באופן רשמי. על פי החוק, זאת עבירה פלילית להניף דגל אויב".‏הערב נאיר את בניין העירייה

נזכיר, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה אמש את ראש המל"ל מאיר בן שבת לפנות לממשלת לבנון באמצעות מתווכים ולהציע להם עזרה. גם ארגון זק"א ובתי החולים זיו בצפת ושיבא בתל השומר הציעו עזרה דומה.

ראש ממשלת לבנון, חסאן דיאב אמר אמש במסיבת עיתונאים כי "לבנון כולה הרוסה היום. האחראים לפיצוץ יישאו במחיר - זאת הבטחה לשהידים ולפצועים והתחייבות לאומית. המפעל המסוכן הזה נמצא שם מאז שנת 2014. האסון הזה לא יעבור בלי עונש שיוטל על האחראיים לו. אני קורא קריאה דחופה לכל המדינות החברות שאוהבות את לבנון לעמוד לצידה ולסייע לה לאחות את פצעיה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום