גילת בנט ואיתמר בן גביר הגיעו להסכם פשרה

עורך דין איתמר בן גביר וגילת בנט, הגיעו היום להסכם פשרה בתביעה שהגיש נגדה בן גביר, לאחר שטענה כי פעילי עוצמה יהודית פרצו לביתה, ובן גביר עצמו - סוכן שב"כ. כחלק מהסכם הפשרה כתבה הגברת בנט בעמוד הפייסבוק שלה: "אני חוזרת בי מן הטענה כי בן גביר היה בעברו סוכן שב"כ. דברים אלו נטענו ללא כל בסיס"

פוליטי 30.7.2020 | 21:10

איתמר בן גביר/נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

לאחר שהגיש נגדה תביעה על סך רבע מיליון שקלים, יו"ר עוצמה יהודית עורך דין איתמר בן גביר הגיע היום (חמישי) להסכם פשרה עם גילת בנט, רעייתו של שר הביטחון לשעבר ויו"ר נפתלי בנט. בן גביר, הגיש תביעה בעקבות שורת התבטאויות של הגברת בנט.

נזכיר, כי לפני הבחירות לכנסת טענה בנט כי אנשי עוצמה יהודית פרצו לביתה והמדובר במפלגה עבריינית וטרוריסטית. בכתב תביעה שהוגש לבית משפט השלום בירושלים בשם עוצמה ואיתמר בן גביר נטען כי  אנשי עוצמה מעולם לא פרצו לבית של בנט ברעננה וכי בנט טוענת את אשר טוענת רק כדי להכפיש את 'עוצמה' במהלך הבחירות. בכתב הגנה שהוגש על ידי בנט נטען כי לפי פרסומים בתקשורת בן גביר היה סוכן שב"כ. 

רוב פרטי ההסכם בין בן גביר לגברת בנט נאסרו לפרסום, אך כחלק מהפשרה התחייבה בנט להתנצל בפני בן גביר ולחזור בה מהדברים נגדו. "לאחר שבדקתי את העובדות, הבנתי שטעיתי כאשר ייחסתי לאנשי עוצמה יהודית פריצה לביתי ברעננה, או פעולה עבריינית כלשהי כלפי או כלפי בעלי". כתבה הערב בנט בעמוד הפייסבוק שלה. "כמו כן", הוסיפה, "אני חוזרת בי מן האמור בכתב ההגנה בו נטען כי איתמר בן גביר היה בעברו סוכן שב"כ. דברים אלו נטענו ללא כל בסיס ואני מצרה על כך".

בנוסף, בהסכם נכתב כי מלבד הבנות והסכמות שהצדדים לא מפרסמים, אפשר לגלות כי: "היות וגם הגברת בנט וגם עו"ד איתמר בן גביר אוהבים את חיילי צה"ל, תעביר גילת באמצעות איתמר בן גביר, סכום כסף שנועד לפנק את חיילי צה"ל במוצבים בחברון".

ההסכם הוגש לבית משפט השלום בירושלים והצדדים ביקשו לתת תוקף של פסק דין. יש לציין, כי בין הצדדים נערכה בשבועות האחרונים במיוחד לקראת תשעה באב הידברות, וכאמור לפני זמן קצר הוגשה הודעה על הסכם פשרה לסיום המחלוקת מחוץ לכותלי בית המשפט.

עו"ד איתמר בן גביר מסר:" מרוצה מההסכם ושמח שבמוצאי תשעה באב בזמן שבו  נכון להנמיך את הלהבות ולפעול לפיוס בעם, הגענו להבנות והסכמות".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום