נכדו של האדמו"ר נפטר בגיל 15 מהמחלה הקשה

בגיל 15 בלבד נפטר הבחור משה אריה רבינוביץ ז"ל, נכדו של האדמו"ר ממשכנות הרועים, ששמע את הבשורה עוד קודם כניסת השבת בארץ ולא סיפר על כך לאיש בכדי לא להצטער בשבת 

ברוך דיין האמת 27.7.2020 | 14:08

הלווית הרב רבינוביץ ממשכנות הרועים צילום: יוחנן לוסטיג

ברוך דיין האמת: ביום שישי ערב שבת קודש פרשת דברים - חזון נפטר בקנדה הבחור משה אריה רבינוביץ ז"ל, נכדו של האדמו"ר ממשכנות הרועים שליט"א והוא בן 15 בלבד. 

מאז היותו בן 13, חלה ל"ע במחלה הממאירה והנוראה וסבל ייסורים קשים ומרים וכבר היה נראה שהבריא פעמיים אך המחלה חזרה שוב עד שבערב שבת קודש השיב את נשמתו ליוצרה ונטמן בחלקת ויז'ניץ בקנדה עוד קודם כניסת השבת. 

משה אריה ז"ל נולד בקנדה לאביו הוא הגאון רבי עקיבא יוסף רבינוביץ, ר"מ בישיבת סאטמר במונטריאול, בנו של האדמו"ר ממשכנות הרועים וחתנו של הרה"צ רבי אברהם שלאגר, אב"ד בוקשאוויץ מונטריאולץ.

הבחור משה אריה ז"ל נקרא על שם גאב"ד 'העדה החרדית' הגאון רבי משה אריה פריינד זצ"ל, משה אריה ז"ל היה נפש נקי וצדיק, עדין נפש שקיבל את ייסוריו באהבה ובדומיה וכל הילדים במונטריאול התפלל במשך שנים לרפואת משה אריה בן יענטא בלומא.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בערב שבת קודש התקשרו מיד מקנדה לבתו של האדמו"ר עוד טרם כניסת השבת בארץ הקודש והבת סיפרה לאביה הרבי שקיבל את הבשורה הקשה והגיע לבית מדרשו במאה שערים כהרגלו מבלי שסיפר על כך לאף אחד מגבאיו, וגם אף אחד מהחסידים לא ידעו על הבשורה הקשה שמכיל הרבי. 

במוצאי שבת קודש שנודע הבשורה בארץ הקודש שאלו את הרבי האם שמע את הבשורה ענה הרבי שכבר שמע בערב שבת אך מכיוון שאסור להצטער בשבת לא סיפר על כך. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום