מפתיע: התחזה לחולה בקורונה כדי להיכנס למעצר

סוהרים בבית המעצר 'ניצן' הופתעו לגלות כי העצור שברשותם שהיה אמור להישלח למלונית קורונה התחזה לחולה מאומת אחר שכבר נמצא במלונית • הצעיר בשנות העשרים לחייו נעצר בשנית על ידי המשטרה והפעם בחשד להתחזות

חדשות בארץ 21.7.2020 | 10:02

בית המעצר 'ניצן' צילום: דוברות שב"ס

צעיר בשנות העשרים לחייו שנעצר על ידי המשטרה בעקבות עבירות פליליות, התברר כמי שהתחזה לאדם אחר, חולה קורונה מאומת, זאת כדי להיעצר בזדון. הצעיר, הזדהה עם פרטים מלאים כאדם חולה מאומת שעליו צו מעצר בגין הפרת צו בידוד ועבירות סמים. העצור נקלט לתא בידוד בבית מעצר 'ניצן' ושהה בו לבדו עד להבאתו לדיון בפני שופט.

אלא, שכאשר התקבל צו המורה לשחררו למלונית להמשך שהייתו בבידוד, בדקו סוהרי בית המעצר עם אנשי המלונית שהם אכן ערוכים לקלוט אותו לרשותם. להפתעת הסוהרים, ממלונית הבידוד נמסר כי על פי הפרטים המזהים כי האזרח המדובר שוהה אצלם מזה מספר ימים.

העצור שהתגלה כמתחזה "שגנב" את פרטיו של אזרח אחר, חולה מאומת, נעצר בשנית על ידי המשטרה והפעם בחשד להתחזות. משזהותו האמיתית התבררה ע"י המשטרה, הוא הובא שוב בפני שופט שהחליט לשחררו בתנאים שיאפשרו את המשך חקירתו המשטרתית.

משירות בתי הסוהר נמסר, כי תקופה מאתגרת זו מביאה את הסוהרים והסוהרות להתמודד עם מציאות מורכבת בהיבטים המקצועיים והאישיים כאחד. מקצוע הסוהרות מחייב חיישנות ועירנות שמקבלים משנה תוקף בהתמודדות עם מצבים שונים ומפתיעים להם נדרשים אנשי הסגל לצד השמירה על בריאותם ושלומם של הכלואים, הלחימה העיקשת בפשיעה ובטרור והעירנות התמידית לכל שינוי מצב.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום