עדכונים שוטפים: החל הדיון השני במשפט נתניהו "הוסתרו חומרי חקירה"

הבוקר (א')  נפתח בבית המשפט המחוזי בירושלים הדיון השני במשפטו של רה"מ נתניהו ויתר הנאשמים • הדיון יקבע את סדר המשפט ולוח הזמנים בהם יגיעו הנאשמים לבית המשפט • מאחר ולא מדובר בדיון משמעותי רה"מ לא נוכח בבית המשפט • מתעדכן

חדשות בארץ 19.7.2020 | 09:50

צילום: עמית שאבי, POOL

בבית משפט המחוזי בירושלים החל הבוקר (ראשון) הדיון השני במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ויתר הנאשמים. מדובר בדיון תזכורת, בו אמור להיקבע תהליך ניהול המשפט. מאחר ולא מדובר בדיון משמעותי, הנאשמים ובהם ראש הממשלה לא מתבקשים להיות נוכחים באופן פיזי בדיון, אך שאול אלוביץ', הנאשם בתיק 4000, בחר להגיע לדיון בליווי עו"ד מיכל רוזן-עוזר.

מי שמייצג בדיון את בנימין נתניהו הם עורכי דינו. כאמור, הדיון יקבע את סדר המשפט ולוחות הזמנים, ואת מספר הימים בהם יגיעו הנאשמים ובכללם ראש הממשלה לדיונים בבית המשפט.

עורך דינו של ראש הממשלה יוסי שגב, ביקש במהלך הדיון לדחות את המשפט בחצי שנה לפחות בעקבות התפרצות הקורונה. לטענתו, יהיה קושי בחקירת העדין בזמן שמסכה על פניהם.

במהלך הדיון, טענה פרקליטתו של אלוביץ', מיכל רוזן-עוזר כי הפרקליטות לא העבירה להם את כל חומרי החקירה. לטענתה, תמליל של שיחה שקיימה החוקרת עם בנו של אלוביץ', אור, בה ניסתה ללחוץ עליו לשכנע אותו כי ילחץ על אביו להחליף את עו"ד ז'ק חן - הוסתרה מחומרי החקירה. מיכל רוזן-עוזר הציגה את תמליל השיחה בבית המשפט והעבירה ביקורת על התנהלות החקירה.

בתגובה, פנתה השופטת לנציגת הפרקליטות עו"ד ליאת בו ארי ותהתה לפשר העניין: "איך קורה שדבר שעולה לבדיקה, לא נבדק עד הסוף?". בן ארי השיבה כי היא צריכה לבדוק את הנושא.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום