ארבעה חולצו מאגם בדרום; נקבע מותו של המחלץ שנעדר

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי 4 טובעים במצב קל שחולצו מאגם מים, בסמוך לקיבוץ זיקים שבדרום. נקבע מותו של אחד המחלצים

חדשות בארץ 3.7.2020 | 17:29

צילום: כבאות והצלה מחוז דרום

ארבעה בני משפחה חולצו מוקדם יותר (שישי) מאגם מים, בסמוך לקיבוץ זיקים שבדרום הארץ. לאחר חשש כבד לחייו של נעדר, איש כוחות ההצלה, הוא אותר ללא רוח חיים.

הדיווח הראשוני התקבל למד"א בשעה 15:10, אודות טביעה באגם סמוך לחוף זיקים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי 4 טובעים במצב קל בהכרה מלאה, בהם אישה כבת 40, נערה בת 14, ילד בן 10 וילדה בת 7. 

פראמדיק מד"א איתן לסרי וחובש רפואת חירום במד"א בן טטרו סיפרו: "כשהגענו לחניון של חוף זיקים הוציאו אלנו באמצעות רכב שטח את הטובעים שחולצו מהאגם ע"י אזרחים כשהם בהכרה וסובלים מקושי קל בנשימה ותשישות. הכנסנו אותם במהירות לאמבולנסים ופינו אותם במצב קל לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי שכלל מתן חמצן."

בעקבות החשש לחייו של הנעדר, הוזנקו  למקום צוותי חילוץ מכבאות והצלה אשקלון, יחד עם יחידת להבה הארצית יחידה לחילוצים מיוחדים. הכוחות החלו בסריקות במים ע"י סירה, ולבסוף כאמור, הוא אותר ללא רוח חיים.

בכבאות והצלה מחוז דרום ציינו כי מדובר במים עכורים ובזרימה של האגם, דבר שהקשה על החיפושים במים. למקום הוזנקה גם יחידת היל"מ של תחנת באר שבע לסיוע יחד עם צוללנים מיחידת להבה שביצעו סריקות נרחבות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום