ראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין תקף את פרופ' גרוטו: "נכשלתם"

ראש עיריית ביתר, מאיר רובינשטיין, פרסם את תיעוד השיחה שנערכה השבוע בינו לבין פרופ' איתמר גרוטו, בה הבהיר המשנה למנכ"ל לראש העירייה בדבר ההחלטה הטלת הסגר על העיר. רובינשטיין תקף את ההחלטה בחריפות • צפו בתיעוד השיחה

בריאות 3.7.2020 | 15:08

פרופ' גרוטו/מאיר רובינשטיין צילום: פלאש90

אמש פרסמנו את דבר זעמו של ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, בנוגע להחלטת הממשלה להטיל סגר על עירו בעקבות העלייה החדה בנתוני התחלואה. השבוע (רביעי), שוחח רובינשטיין עם המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, הפרופ' איתמר גרוטו והביע את התנגדותו לסגר. 

בתיעוד שפרסם רובינשטיין לתושבי העיר, הוא אמר: "תושבים יקרים כאן מאיר רובינשטיין, י' תמוז אמש התקשר אלי פרופ' גרוטו ממשרד הבריאות שרוצים להטיל הגבלות בעיר, לסגור את מוסדות החינוך ולאסור התקהלויות". 

"התנגדתי לכך וזעקתי בפניו שהרשויות מגלות אזלת יד", מספר רובינשטיין לתושביו, "כאשר ישנם חולים מאומתים המשוועים לצאת מהעיר למלוניות, ואין שום מענה. משרד הבריאות לא מסייע ורק מציע הגבלות".

 

בתיעוד השיחה בין ראש העירייה לפרופ' גרוטו, נשמע המשנה למנכ"ל משרד הבריאות מספר לרובינשטיין, כי הוחלט להטיל סגר על העיר. ראש העיר לא קיבל את הודעתו בשוויון נפש ותקף את ההחלטה.

"אם זו התשובה שיש לכם לתת לי, רק להגביל, אז נכשלתם" נשמע ראש העירייה אומר לגרוטו. "צר לי מאוד, באופן אישי אני מאחל לכם הרבה הצלחה. אך באופן ציבורי נכשלתם". רובינשטיין הדגיש בשיחה למשנה למנכ"ל, כי הוא "מתנגד לסגר באופן נחרץ ביותר".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום