ניסתה להסיר את הדגל הנאצי ונורתה בגבה

צעירה בת 26 שניסתה להסיר דגל נאצי שהתנוסס מחוץ לביתו של ניאו נאצי במדינת אוקלהומה בארה"ב, נורתה על ידו בגבה ונפצעה. הוא נעצר ומואשם בירי בנשק קטלני ללא אזהרה במטרה להרוג

חדשות בעולם 2.7.2020 | 07:54

אילוסטרציה צילום: unsplash

אישה נורתה באוקלהומה שבארה"ב עת שניסתה להסיר דגל נאצי מחצר של בית פרטי.

ממשרדו של השריף במחוז גארפילד במדינה נמסר כי האישה הצעירה הייתה במסיבה בסמוך, והיא לקחה אחד משני דגלים שהתנופפו מחוץ לביתו של הניאו נאצי אלכסנדר פיסטר.

פיסטר בן ה-44, ירה בגבה של האישה בת ה-26 באמצעות רובה חצי אוטומטי, כשהיא מצליחה למרות הפציעה לחמוק מהמקום, היא מתאוששת מפציעתה ופסטר הנאצי מוחזק במעצר.

השריף המקומי ג'ודי הלם אמרה כי האישה נמצאה שוכבת בתעלה עם ארבעה פצעי ירי בשעת בוקר מוקדמת. השריף אמרה כי האישה ניסתה לקחת את הדגל שעליו הוטבע צלב קרס, אך בראיון לרשת NBC אמרה כי קיים "מידע סותר" סביב מניעי האישה.

בתצהיר של המשטרה נאמר, כי פיסטר ירה על האישה "ללא אזהרה". פיסטר נלקח מאוחר יותר למעצר, הוא הואשם בתקיפה בנשק קטלני וירי בכוונה להרוג, והוא אמור להופיע בבית המשפט ב-9 ביולי.

שכנים סיפרו לתחנת רדיו מקומית, כי הדגלים נמצאים מחוץ לביתו במשך כשנה, והם נלקחו מביתו כמה פעמים בעבר. עוד סיפרו השכנים כי הוא מתלבש מדי פעם במדים שחורים עם סרט על זרועו של צלב קרס אדום - בגד שמזכיר את מדי האס אס הנאצים.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום