רובינשטיין: הממשלה מגלה אוזלת יד נוראית

ראש העיר ביתר עילית מתקומם לנוכח ההחלטה לסגור את מוסדות החינוך בעירו, וטוען כי הוא "רודף שבוע אחרי משרדי הממשלה כדי להוציא חולים מן העיר - והכל לשווא"

חדשות בארץ 2.7.2020 | 12:00

יעקב לדרמן, פלאש 90

"ממשלת ישראל מגלה אזלת יד נוראית בהתמודדות עם הגל השני של הנגיף", אומר היום (חמישי) ראש העיר ביתר עילית, מאיר רובינשטיין.

רובינשטיין זועם על ההחלטה לסגור את מוסדות החינוך בעיר, בשל התפשטות נגיף הקורונה - ומאשים את הרשויות שלא פועלות להוציא את החולים.

לדבריו, "במקום לסייע בהוצאת חולים מהעיר, הם מעצימים את הסנקציות שלא מועילות כלל. אני רודף במשך שבוע אחרי משרדי הממשלה כדי להוציא חולים מן העיר – והכל לשווא. אין עם מי לדבר. וברור שבמציאות כזו, כאשר חולה נמצא בביתו ואין מי שיסייע בפינוי שלו – הוא מדביק את הסובבים אותו וממילא נתוני התחלואה עולים".

"הרשויות לא שלחו שום סיוע למשפחות החולים, המבודדים, אבל מיהרו לשלוח לפה שוטרים שיחלקו דוחות של אלפי שקלים על לבישת מסכה על הסנטר. זאת חרפה אמיתית".

הוא סיים בפניה לתושבי ביתר עילית: "היו חזקים. המשיכו לשמור על ההנחיות, למרות ועל אף ההחלטות השרירותיות של הממשלה. יחד, ובסייעתא דשמייא, ננצח את הקורונה".

מוקדם יותר היום פרסמנו כי לפי נתוני מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה של אמ"ן ומשרד הבריאות, כעת יש בעיר 125 חולים פעילים, עליה של 84 בשבוע האחרון.

מדובר בקצב גידול גבוה מהממוצע הארצי, מה שהוביל את וועדת השרים להנחות אתמול את מנכ"ל משרד הבריאות לחתום על הגבלת מוסדות החינוך וההתקהלויות בעיר.

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום