השיא נשבר שוב: 966 חולים ביממה; אלו הנתונים בערים החרדיות

משרד הבריאות פרסם את מספר הנדבקים העדכני במהלך היממה האחרונה • מספר החולים המאומתים הגבוה ביותר נרשם בירושלים עם 273 נדבקים חדשים ו-144 באשדוד

בריאות 2.7.2020 | 10:54

יונתן זינדל, פלאש 90

שיא החולים היומי נשבר שוב: לראשונה מאז פרוץ נגיף הקורונה בישראל, אובחנו ביממה האחרונה 966 חולי קורונה חדשים, כך על פי הנתונים שמפרסם הבוקר (חמישי) משרד הבריאות.

מאז אמש בחצות אובחנו בישראל 94 נדבקים חדשים. מספר החולים המאומתים ממשיך לזנק ועומד כעת על 8,647. מאז אמש בחצות עלה מניין הנפטרים שעומד כעת על 324.

גם במספר החולים הקשים נרשמת מגמת עלייה. נכון לעכשיו מאושפזים בבתי החולים מאושפזים 58 חולים במצב קשה, מתוכם 24 חולים שנזקקים לחיבור למכונת הנשמה. מאז פרוץ המגיפה בישראל אובחנו 26,452 חולים, מתוכם החלימו מהנגיף 17,481. במהלך היממה האחרונה החלימו מהנגיף.

העיר בני ברק, שעל פי נתוני אגף המודיעין בצה"ל מוגדרת כעיר 'כתומה', הכפילה את מספר החולים שבה במהלך השבוע האחרון. על פי הנתונים, כיום ישנם בעיר 647 חולים פעילים, כאשר 342 מסך החולים אובחנו במהלך השבוע האחרון. אם קצב ההכפלה יישאר כך, קרוב לוודאי שתתקבל החלטה להטיל הגבלות תנועה על העיר, שכזכור הייתה בסגר מוחלט בזמן הגל השני.

בעיר ביתר עילית, שגם עליה הוטלו הגבלןות מסוימות בעקבות הנחיית משרד הבריאות,  אובחנו 125 חולים פעילים. 84 מתוכם רק בשבוע האחרון. מדובר בנתון שמדאיג שמדאיג את גורמי מערכת הבריאות, אך חשוב לציין כי אחוז התושבעים הצעירים בעיר הוא גבוה במיוחד, כך שהסיכוי לחלות במצב קשה אינו גבוה.

במודיעין עילית ישנם 106 פעילים, כך על פי נתוני אגף המודיעין בצה"ל, במהלך השבוע האחרון אובחנו בעיר 68 חולים חדשים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום