פינדרוס מרים את הכפפה ומגייס סוללת עורכי דין נגד האפלייה הסלקטיבית

הזעם שהתעורר בציבור החרדי, שהובא לידי ביטוי בהבלטה כאן באתר, נתן את אותותיו בכנסת ויש מי שלוקח את הדברים ברצינות ומגייס סוללת עורכי הדין לטפל באפלייה נגד המגזר בחלוקת הדו"חות וההגבלות | כל הפרטים בפרסום ראשון

פוליטי 1.7.2020 | 19:09

שוטרים במאה שערים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: בעקבות המקרים החוזרים ונשנים המעידים על אפלייה חמורה בפעילות המשטרה ומשרדי הממשלה בכל הנוגע להתמודדות מול התפשטות נגיף הקורונה - יוזמה בכנסת, מוקד מיוחד בראשו יעמוד יו"ר סיעת יהדות התורה בכנסת ח"כ יצחק פינדרוס אשר ימנה סוללה של עורכי דין חרדים בכירים שיפעלו משפטית מול התלונות והדוחו"ת שניתנו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי היוזמה שהבשילה בימים האחרונים בעקבות שורת תלונות ועדויות קשות שהתפרסמו בין היתר גם באתר 'בחדרי חרדים שהוביל סדר יום בנושא ואף הבוקר פרסם משה ויסברג מאמר מערכת חריף בעניין, ולאור זאת החליטו בלשכת יושב ראש סיעת יהדות התורה בכנסת להרים את הכפפה ולזעוק את זעקת האפלייה הסלקטיבית נגד המגזר החרדי.

מדובר במוקד מיוחד שכבר הוקם והחל לאסוף תלונות של אזרחים. מאוחרי הקלעים הוקם צוות מיוחד בראשותו של פינדרוס לצד סוללת עורכי הדין בראשות בכירי עורכי הדין עו"ד משה מורגנשטרן נציג דגל התורה בעיריית בני ברק והמשנה לראש לשכת עוה"ד עו"ד יוסי ויצמן לצד צוות נרחב של משפטנים, שירכזו פניות בנושאי האפלייה ויטפלו בו במישור הבירוקרטי ובמישור המשפטי.

חבר הכנסת יצחק פינדרוס אומר ל'בחדרי חרדים': "ברור שכל אחד מחוייב לשמור על 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם' ולפעול כפי שהתורה מצווה אותנו וגדולי ישראל שמנחים אותנו" אך הוא מציין כי "מידי יום מגיעים אלינו פניות כואבות של אזרחים חרדים הנענשים רק משום היותם חרדים. מקרים של אכיפה בררנית או מוקצנת באופן חריג, אדם שיצא מהרכב ומיד חטף דו"ח או אחר שהמסכה כיסתה "רק חצי מפניו וספג דו"ח, כשאזרחים שאינם חרדים קיבלו מאותם פקחים/שוטרים אזהרה בעלמא".

"לדבר הזה צריך לשים סוף. אזרח חרדי אינו סוג ב'", מבהיר חבר הכנסת יצחק פינדרוס, תוך שהוא קורא לציבור לפנות למוקד הפניות ולשלוח תיעודים או בצירוף עדויות שמיות בלבד, של אכיפה סלקטיבית או התנכלות חריגה לאזרחים חרדים.

את החומר יש להפנות במפורט ככל האפשר, למייל המצורף שיטופל במהירות האפשרית. mms0584529553@gmail.com

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום