אחרי כמעט 60 חולים: בית מתתיהו נסגרת

לאחר שהתגלו 53 חולים בישיבה, ישיבת 'בית מתתיהו' נסגרת באופן סופי כולם נשלחים הביתה. אלו שמחכים לתשובות יישארו לעת עתה בישיבה

חרדים 1.7.2020 | 15:45

בחורי ישיבת בית מתתיהו צילום: שוקי לרר

בישיבת 'בית מתתיהו' הישיבה הליטאית והחשובה בעיר בני ברק המכונה בעולם התורה 'בית מת'ס' שם לומדים מאות בחורים יש חגיגה גדולה של חולי קורונה ובישיבה מדווחים על כמעט שישים בחורים שנדבקו ועוד רבים שמחכים לתשובות לאחר שפתחו תסמינים. 

בהנהלת הישיבה הודיעו לבחורים כי הישיבה נסגרת והבחורים יישלחו הביתה, אלו שמחכים לתשובות יישארו מבודדים בישיבה עד לתוצאות הבדיקה. 

בעיריית בני ברק שםן קיימת הישיבה החליטו היום על צעדים משמעותיים לבלימת קצב ההדבקה - ובהם הקמת מערך אכיפה מיוחד למוסדות חינוך ואלו יפרו את הנחיות הקורונה - ייסגרו מיידית.

בישיבת חירום שהתקיימה הבוקר (רביעי) באודיטוריום העירוני הוחלט על שורת צעדים חריגים לבלימת קצב ההדבקה. לדברי ראש העיר אברהם רובינשטיין "נגלה אפס סובלנות להפרות הגבלות הקורונה". וההחלטה על תגבור צוותי הפיקוח העירוניים והקמת מערך אכיפה ייעודי שיכלול תגבור מערים נוספות ויאכוף את ההנחיות על מוסדות החינוך הפרטיים והישיבות.

במסגרת המערך החדש, מוסדות שיימצאו בהם ליקויים והפרות של הכללים כפי שנקבעו – ייסגרו מיידית בצו מנהלי עירוני. בנוסף, ייסגרו גם מוסדות שנמצא בהם חולה קורונה מאומת וקיים חשש להדבקה בקרב אנשי המוסד. בתוך כך, תגברו לבקשת העיריה מספר המלוניות המציעות לינה לחולים שיעזבו את העיר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום