הזינוק נמשך: 773 חולים ביממה האחרונה

773 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עלה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-25,547 - כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר

בריאות 1.7.2020 | 11:51

אילוסטרציה צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

773 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עלה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-25,547 - כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (רביעי). על פי הנתונים, 172 חולים חדשים נוספו מאז אמש בחצות. אמש בשעה זו, היו 121 חולים חדשים.

מספר החולים הפעילים עומד, נכון להבוקר, על 7,838. למרות הגידול הדרמטי במספר החולים, מספר המונשמים ממשיך להישאר יציב ועומד כעת על 24, מתוך 56 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים, מדובר בעלייה של 10 חולים במצב קשה במהלך היממה האחרונה. נכון להבוקר, אין שינוי בתמונת הנפטרים, כך שמספר הנפטרים עומד על 320. 17,389 חולים החלימו עד כה מהנגיף.

בעיר בני ברק לבדה, שכפי שדוחח אמש ב'בחדרי חרדים'- עומדת על שולחן הדיונים במשרד הבריאות בנוגע לסגר שעלול להיות מוטל על העיר - אובחנו במהלך שלושת הימים האחרונים, 141 חולים נוספים. בעיר אלעד שההגבלות עליה הוסרו במהלך הלילה, אובחנו 18 חולים בשלושת הימים האחרונים. 

גם בעיר אשדוד, אשר שכונות בה נתונות תחת מגבלות, נרשם זינוק משמעותי ובשלושת הימין האחרונים אובחנו בעיר 172 חולי קורונה חדשים. העיר ביתר עילית עם 41 חולים נוספים בשלושת והימים האחרונים, וקרית יערים עם חולה אחד בלבד. העיר מודיעין עילית עם 18 חולים בשלושת הימים האחרונים.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', משרד הבריאות קיים אמש (שלישי) דיון בעקבות קצב התחלואה הגובר שחוצה בימים האחרונים שיא חדש מאז אפריל, וצפוי להמליץ על הטלת סגר מוחלט, ולא רק סגר "נושם", בכמה ערים ברחבי הארץ, בהן גם על ערים חרדיות.

בדיונים שהתנהלו ביממה החולפת בדרג המקצועי במל"ל, משרד ראש הממשלה ומשרד הבריאות דנו הצדדים גם על האפשרות כי יוטל סגר על העיר בני ברק, כשמסתמן כי בשלב הראשון יוטל סגר מלא על הערים אשדוד, דימונה וקריית גת.

בחצות הלילה הוסרו המגבלות שהוטלו על העיר אלעד, לאחר שוועדת השרים הממונה על הטלות סגרים לא הסכימה להאריכו, ובשלב הזה המגבלות יישארו רק על השכונות החרדיות באשדוד ובטבריה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום