חולי הקורונה ביקרו בחופים ובבתי כנסת: מאות ייכנסו לבידוד

אחרי ההגבלות העצמאיות בהן נקט ראש העיר בת ים צביקה ברוט, לסגור את בתי הכנסת בעירו ולצמצם את השהות במרחב הציבורי, מתברר כי עשרות חולי קורונה אובחנו בחופי הים ובמסעדות בעיר, לצד בתי כנסת | ברוט: "ההחלטה לסגור אותם זמנית כנראה הצילה חיים"

חדשות בארץ 30.6.2020 | 19:18

בת ים, אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מאות תושבי בת-ים נדרשים להיכנס לבידוד לאחר שהתברר כי חולי קורונה מאומתים היו בשורת בתי כנסת בעיר, וכן בילו בחוף הים. במקביל, תושב נוסף מבת-ים נפטר היום מקורונה ומספר הנפטרים מתושבי העיר עומד על 24 עד כה - כך דווח ב'השקמה בת ים'.

על פי הדיווח, לפחות שבעה חולי קורונה מאומתים ביקרו בחופי הים בבת-ים במהלך שלושת השבועות האחרונים, והחשש הוא כי הם הדביקו עשרות אנשים נוספים בטרם נסגרו זמנית החופים. האנשים ביקרו גם במסעדות בחוף הים, ביניהם מסעדת תאיו, מסעדת פטרה, הפטריקס בר, סטלה ביץ', וכן בבתי הקפה בטיילת ארומה וגורילה. בנוסף היה חולה קורונה גם במסעדת ג'פניקה לפני כעשרה ימים.
 
במקביל לחולים בחוף הים, היו חולי קורונה גם בשורת בתי כנסת, מה שהביא על פי החשש להדבקה נרחבת גם בקרב המתפללים. בין היתר חולה קורונה אשר הגיע לתפילה בבית הכנסת המרכזי בעיר, מרום ישראל, בו מתפלל גם הרב הראשי לבת-ים. המתפלל שהה במקום שעה וחצי. גם בבית הכנסת רבי מאיר בעל הנס בשכונת עמידר היה חולה קורונה, וכך גם בכמה מוקדי תפילה נוספים ברמת יוסף ובמרכז העיר.

ראש העיר צביקה ברוט הגיב בדף הפייסבוק שלו וכתב: "הנתונים נחשפים. עשרות חולי קורונה מאומתים ביקרו בחופי הים ובבתי כנסת בבת-ים והדביקו אחרים. ההחלטה לסגור אותם זמנית כנראה הצילה חיים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום