מדוע שלח 'הרב קניבסקי' את חשוכי הילדים לכפר ערבי • הפרטים שלא שמעתם

המקום שנמצא בכפר העברי 'סולם' נותר כמות שהוא, עתיק וישן • המוני פעמים שיגר מרן בעל ה'קהלות יעקב' זיע''א את חשוכי הילדים למקום הפלאי הזה; "בית האשה השונמית"

חרדים 30.6.2020 | 08:32

בית השונמית צילום: יעקב כהן

ביתו של מרן בעל ה'קהלות יעקב' ה'סטייפלער' זיע''א היה פתוח לכל, המוני אנשים היו באים אליו, לחדרו, מידי יום, נכנסים אל הקודש פנימה ושוטחים את צרותיהם, לבטיהם, והוא, רבן של ישראל היה מברך, מעודד, מחזק, ישועות רבות ונוראיות התחוללו שם בהיכל חדרו של ה'סטייפלער'.

יודעי דבר ונאמני שמועה מספרים על המוני אנשים שבאו וביכו את מר גורלם בפני עמוד האש על כך שטרם זכו המה בזרע של קיימא, טרם זכו הבא לחבוק ילד, להיות הורים, להיות מאושרים, והוא שרוח הקודש מפעמת בו היה משיב ועונה: ''סעו אל ביתה של האשה השונמית'', לא פעם ולא פעמיים, אלא המוני פעמים שיגר מרן בעל ה'קהלות יעקב' זיע''א את חשוכי הילדים למקום הפלאי הזה; "בית האשה השונמית".

שם במקום הנוראי הזה, הבלתי ייאמן התרחש, במקום הזה עמדה אשה עקרה, במקום הזה עמד גם נביא האלוקים, וכאן במקום הזה, בשונם, הקב''ה שינה את הטבע, שינה סדרי בראשית, ופקד אותה בפרי בטן.

המקום שנמצא בכפר העברי 'סולם' נותר כמות שהוא, עתיק וישן, אך הברכה הפלאית עדיין מהדהדת בו, לא נס ליחה, ולא רק מרן ה'סטייפלער' זיע''א אלא גם בנו הקדוש, רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א מחזיק מן הסגולה הנוראה הזו.

רבים יגשו אל הקודש פנימה, אל לשכת הגזית של דורנו, רשב''ם 23, ויתחננו לזרע של קיימא, גם במקרים שכאלו יאמר שר התורה באופן ברור ונחרץ; "בית האשה השונמית הוא מקום מסוגל לבקש בו על ישועה, תדאגו שיזכירו אתכם שם".

לפני שמונה שנים בדיוק, תמוז תשע''ב, יצא מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א באופן חסר תקדים למקום הפלאי הזה, למרות סדר יומו הקפדני והעמוס, ולמרות גילו המופלג, הוא ביטל סדרי לימוד, סדרי קבלת קהל ויצא לנסיעה ארוכה, הוא נסע - לא למירון, גם לא לכותל, אפילו לא לעמוקה, הוא נסע לכפר שונם, לבית האשה השונמית.

הנסיעה הייתה מוגדרת כ'פרטית' אך בכל זאת, 21 זוגות חשוכי בנים השתחלו פנימה, דאגו ששמם יוזכר במקום הזה, יחד עם גבאי 'קופת העיר', ואז זה הגיע, בזה אחר זה, כלל הזוגות ללא יוצא מן הכלל נפקדו בפרי בטן, זכו לישועה הפלאית, זכו סוף סוף להיות הורים, לחבוק ילד.

גם השנה, תמוז תש''פ, בצל הקורונה משגר רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א בצעד חריג ונדיר את בעל התפילה הגה''צ רבי שמעון גלאי שליט''א, שר התורה ממנה אותו כשליחו, שיעתיר עבורכם במקום הסגולי, אתם חייבים להיות חלק מזה, אל תפספסו.

200 התורמים הראשונים שירשמו כעת לתפילה יזכו שהגה"צ רבי שמעון גלאי יחייג אליהם באופן אישי היישר משונם ויברך אותם בכל אשר יחפצו,

הזדרזו ומסרו את שמותיכם כאן>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום