עימות סוער בליכוד: "אוי לה להתנשאות האשכנזית"

הלכלוך יוצא החוצה. אחרי שהסתכסך עם ח"כ ניר ברקת שהיה אמור להתמנות במקומו לשר אוצר, הערב פותח ישראל כץ חזית נוספת ומסתבך עם יו"ר הקואליציה החזק מיקי זוהר. מעניין במי יצדד נתניהו או שמא יעדיף להוביל סולחה בין השניים

פוליטי 28.6.2020 | 22:43

ישראל כץ/מיקי זוהר צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

עימות בתוך הליכוד - ‏שר האוצר ‎ישראל כץ גיחך הערב (ראשון) בריאיון לירון וילנסקי ויעקב ברדוגו בגל"צ לאחר השמעת דברי הביקורת של יו"ר הקואליציה ‎מיקי זוהר כלפיו: "התוצאות בממשלה, שמקבלת את הצעותיי, מדברות בפני עצמן. נבחרתי במקום ה-2 הצמוד ל-1 (בבחירות המקדימות בליכוד) וחלק מהמבקרים ראו את המקום ה-30 מלמטה", כך כץ על זוהר.

יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת 'הליכוד' חבר הכנסת מיקי זוהר צייץ בתגובה בחשבון הטוויטר שלו: ‏"אוי לה להתנשאות האשכנזית. עצוב לראות כיצד ישראל כץ המשמש כשר האוצר של מדינת ישראל יורד נמוך רק כדי להצדיק את החלטותיו המקצועיות. זה לא סוד שאני חלוק עליו במגוון רחב של נושאים כלכליים אך זה מעולם לא גרם לי לזלזל בו. אין לי ספק שדרכו תוביל אותו לכישלון פוליטי ומקצועי, ימים יגידו".

בשבוע שעבר אמר ח"כ מיקי זוהר בגל"צ:‏ "ראש הממשלה אמר לי שהוא מתכוון לפעול מיד על מנת לפתור את הסוגיות הכלכליות. הגענו למצב שאין ברירה אלא שהוא יכנס לתמונה ויפעל אקטיבית", כשהוא בעצם מותח ביקורת מרומזת על שר האוצר ממפלגתו שזוכה לביקורת גם מצד חבר הכנסת ניר ברקת מבכירי 'הליכוד'.

מיקי זוהר הוסיף ואמר הערב לאתר 'ישראל היום' כי "הגישה המתנשאת של ישראל כץ אינה מקובלת עליי. החלטתי להפסיק לשתוק, ולומר את אשר על לבי ואת אשר על ליבם של מתפקדי ליכוד רבים ממוצא מזרחי".

הפרשן הפוליטי עמית סגל הגיב לסכסוך המתוקשר ואמר כי סכסוך כזה בין שר אוצר ליו"ר קואליציה ערב תחילת דיונים בחוק התקציב - לא מתכון להצלחה מסחררת. עתידות: נתניהו יהיה חייב לקרוא לשניים לסולחה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום