חברת החשמל סוגרת את שירותי קבלת הקהל בכל הסניפים

סגירת המרכזים תיכנס לתוקף החל ממחר • רשות האוכלוסין וההגירה פרסמה נתונים של תנועת הנוסעים במעברי הגבול: ביוני נכנסו לישראל 17,350 אזרחים ישראלים

כלכלי 28.6.2020 | 14:36

אילוסטרציה | דוברות חברת החשמל

"בעקבות החשש מהתפשטות מחודשת של הנגיף ומתוך רצון לשמור על בריאות לקוחותיה, חברת החשמל תסגור את שירותי קבלת הקהל בכל הסניפים", כך מודיעה חברת החשמל. סגירת המרכזים תקפה ממחר (יום ב'). החברה מודיעה כי במקום קבלת קהל ושירות פרונטלי היא תעניק שירות טלפוני באמצעות "שיחה חוזרת". הזימון לשיחה ייעשה באמצעות אפליקציית MY VISIT ועובד מרכז השירות יחזור אליו עד חצי שעה ממועד קביעת התור. מחברת החשמל נמסר כי "למרות המצב, עובדי החברה ימשיכו במתן שירות מיטבי ללקוחותיה".

בתוך כך, רשות האוכלוסין וההגירה מפרסמת נתונים של תנועת הנוסעים במעברי הגבול. נזכיר כי מאז חודש מרץ הכניסה לישראל מותרת לבעלי דרכון ישראלי בלבד, הונחייה זו תקפה עד להודעה חדשה. בחודש יוני נכנסו לישראל 17,350 אזרחים ישראלים, בחודש מאי מספר הישראלים שנכנסו לישראל עמד על כ-14.3 אלף. בחודש אפריל מספר הישראלים שנכנסו לישראל היה כ-6,700 ובמרץ המספר היה 217.6 אלף. מספר הישראלים שיצאו מישראל בחודש יוני היה 14,611 ובחודש מאי מספר הישראלים שיצאו מגבולות הארץ היה כ-9,100. כניסות זרים לישראל (בעלי היתר מיוחד או צוותי אוויר של חברות התעופה) בחודש יוני כללה 7,372 איש - יותר מפי שניים לעומת מספר הכניסות של זרים בחודש מאי. בכל מקרה נזכיר כי חלה חובת בידוד ל-14 ימים לנכנסים לישראל (למעט צוותי אוויר בהסדר מיוחד).

גלובס

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום