דרמה בטהרן: רעש נורא נשמע במזרח העיר • צפו

הלילה הגיע דיווח כי פיצוץ מסתורי נשמע ב‏פרצ'ין, שהוא מתחם צבאי 30 ק"מ מזרחית לטהרן. בעבר עלה חשד כי המתחם קשור לתכנית הגרעין האיראנית. אין נפגעים • צפו

חדשות בעולם 26.6.2020 | 08:33

הפיצוץ בטהרן צילום: צילום מסך

‏סוכנות הידיעות האיראנית דיווחה הלילה (בין חמישי לשישי), כי "רעש נורא נשמע במזרח טהראן בבוקר יום שישי, ואור כתום נראה בשמיים בזמן הפיצוץ".

הפיצוץ אירע ב‏פרצ'ין - מתחם צבאי 30 ק"מ מזרחית לטהרן. בעבר עלה חשד כי המתחם קשור לתוכנית הגרעין האיראנית.

 

‏משרד ההגנה האיראני הודיע הלילה, כי מיכל גז התפוצץ באזור פרצ'ין, כוחות הכיבוי השתלטו על האש ולא היו נפגעים.

דובר משרד ההגנה האיראני מדווח, כי אין הרוגים בתקרית וכי הושגה שליטה על האש. לפי דיווחים בכלי תקשורת רשמיים במדינה הפיצוץ נגרם בשל "פיצוץ מיכל גז תעשייתי באחד ממוסדות משרד ההגנה".

דובר של משרד הביטחון של משמרות המהפכה אמר לרשת "קאבאר", כי הפיצוץ אירע בשטח ציבורי בפרצ'ין ולא היה קשר עם המרכזים הצבאיים באזור, נציגי הרשויות הגיעו לזירת האירוע ופתחו בחקירה.

כתבת ה-BBC בפרסית דיווחה, כי על פי מקור שמכיר את האזור, הפיצוץ אירע ככל הנראה בבסיס של משמרות המהפכה ששמו 'חיזבאללה' או בבסיס צבאי אחר באיזור חוג'יר, שם נמצאת מנהרה עמוסה בחומרי חבלה.

עוד דווח מגורמים לא רשמיים על שריפה שפרצה בתחנת כוח בעיר שיראז, 680 קילומטרים דרומית לטהראן. בדיווחים אחרים נטען כי פיצוץ אירע גם בתחנות הכוח בעיר פרדיס, המרוחקת משיראז. הרקע לאירועים לא ברור לפי שעה כל דווח בכאן 11

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום