ילדה חרדית נכוותה בביתה וזכתה לפיצוי כספי נכבד

ילדה חרדית בת שש שנכוותה לפני כשנתיים וחצי ממיחם רותח בביתה אחרי סעודת השבת, זכתה בתביעת חברת הביטוח מכוח 'ביטוח תלמידים' ותקבל פיצוי מכובד בסך 165 אלף ש"ח | באי כוחה טענו בתביעה כי לפני התאונה הילדה הייתה ילדה בריאה ופעילה ואילו כתוצאה מהתאונה היא סובלת מנכות לצמיתות

חדשות בארץ 25.6.2020 | 21:03

מיחם חשמלי. אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

ילדה חרדית בת שש שנכוותה בביתה ממים רותחים תזכה לפיצוי בסך 165 אלף שקלים בעקבות תביעה שהגישו הוריה נגד חברת הביטוח איילון במסגרת ביטוח תאונות אישיות תלמידים.

מהתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בירושלים, באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל, עולה כי לפני כשנתיים וחצי אחרי סעודת שבת, הילדה בת ה-6 (היום בת 9), עלתה על משטח השיש במטבח כדי לקחת דבר מה מהארון ובעת שירדה מהשיש, המיחם נפל עליה ואתו מים רותחים אשר נשפכו על גופה.

הוריה פנו לסניף בטרם ויומיים אח"כ בתם פונתה באמבולנס לבי"ח תל השומר ואושפזה במחלקה לטיפול נמרץ עם כוויות בדרגה 2 בגב התחתון, בידיים ובזרועות. חודש לאחר שעברה ניתוח להשתלת עור, היא שוחררה לביתה.

שנה לאחר המקרה הילדה התלוננה עדיין על כך שהיא סובלת מפחדים, מהגבלת תנועה בידיים, מקושי בהרמת המרפקים וכיפוף הכתפיים ונזקקה להתהלך עם חגורת לחץ. רופא שבדק אותה קבע כי הילדה סובלת מנכות פלסטית, אורתופדית ונפשית.

עו"ד גיל הראל.

באי כוחה עורכי הדין גיל וניצן הראל העוסקים בתביעות בגין נזקי גוף, טענו בתביעה כי לפני התאונה הילדה הייתה ילדה בריאה ופעילה ואילו כתוצאה מהתאונה היא סובלת מנכות לצמיתות. היא מתקשה בהליכה ועמידה ממושכת ומתקשה מאוד בביצוע פעולות פשוטות ושגרתיות שבצעה לפני התאונה ללא כל עזרה.

במסגרת הסכם פשרה שנחתם בין באי כוחה לבין חברת הביטוח איילון שבטחה הילדה בפוליסת ביטוח תאונות אישיות תלמידים, היא זכתה לפיצוי בסך 165 אלף שקלים.

חשוב לציין כי ביטוח תלמידים במסגרתו מבוטחים כל הילדים מגיל 3 ועד גיל 18, מכסה כל פגיעה בילד/בנער גם מחוץ למסגרת הבית ספרית 365/24/7 עד לסכום התקרה המקסימלית המשתנה מעת לעת. כתוצאה מכך גם בכל פגיעה מחוץ לביה"ס, כמו למשל במהלך החופש הגדול ואפילו בחו"ל, המבוטחים מכוסים על ידי ביטוח זה. תשלום הפיצוי נעשה לפי שיעור אחוזי הנכות. ללא קשר למועד התאונה, יש להגיש התביעה עד להגיעו של הנפגע לגיל 21. לאחר מכן הוא לא יהיה זכאי לפיצוי.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום