השופט פסק לטובת חב"ד: "להימנע מאפליה"; ההורים פצחו בריקוד

מעקב 'בחדרי חרדים': לאחר שחשפנו אמש את סדרת הטלטלות במוסדות החינוך של חב"ד חדרה וכן את הטענות על אפליה מצד העירייה - היום פסק שופט ביהמ"ש המחוזי לטובת חב"ד: "העירייה תבחן את דרכה מחדש תוך הימנעות מאפליה" • ההורים פצחו בריקוד

חדשות בארץ 25.6.2020 | 12:30

השופט בדיון עם אנשי חב"ד צילום: באדיבות המצלם

חשיפה: בהמשך למעקב 'בחדרי חרדים', היום (חמישי), בעיצומו של יום ג' בתמוז, יום בו מציינים חסידי חב"ד ברחבי תבל את ההילולא של כ"ק מרן האדמו"ר מלובביץ' זצוק"ל, ניתן פסק דין בבית המשפט המחוזי בחיפה לטובת בית ספר חב"ד בנים בחדרה.

בפסק הדין קבע השופט כי, "העירייה תבחן את דרכה מחדש תוך הימנעות מאפליה כלפי תלמידי בית הספר לעומת שאר התלמידים ביישוב חדרה, ותבחן את התכנית האדריכלית תוך התאמתו לתקנים של משרד החינוך".

עם קבלת ההחלטה פצחו הורי תלמידי בית הספר, שהמתינו מחוץ לאולם בית המשפט בעקבות הגבלות הקורונה, בריקוד חסידי ובשירת 'דידן נצח'.

עורך הדין שייצג את חב"ד בתביעה מניח תפילין בהיכל בימ"ש. צילום: באדיבות המצלם

בשיחה ל'בחדרי חרדים' אומרים ההורים כי הם מתכוונים להמשיך במאבקם וכי הם לא ירפו עד שישוו את תנאי ילדיהם לתנאי שאר התלמידים בעיר חדרה.

כזכור, העתירה הוגשה ע"י הורי בית הספר חב"ד בעקבות החלטת עיריית חדרה לחלק את מבנה בית הספר (הקטן ביותר בעיר חדרה) ולהכניס בשטח המצומצם גם כך של בית הספר מוסד נוסף.

החשיפה ב'בחדרי' השבוע. קרדיט: צילום מסך

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום