מי האלמוני שמחבל בעירוב המהודר בעיר הצפונית

בעיר שהאחווה בין חרדים לחילונים נשמר, יש מי שמחבל בעירוב המהודר, סגן ראש העיר פנחס סירוקה פעל ומצלמות הותקנו כדי לתפוס את האלמוני ולמצות עמו את הדין אחת ולתמיד

חדשות בארץ 24.6.2020 | 20:18

הסיור בתוואי העירוב בכרמיאל צילום: באדיבות המצלם

הרב צבי דויטש, האחראי על העירוב מטעם המועצה הדתית בכרמיאל, גילה בתקופה האחרונה כי גורם אלמוני מחבל פעם אחר פעם בכשרות העירוב המהודר, מה שגורם ח"ו לאיסור טלטול בשבת.

בעקבות כך, מצלמות חדשות יותקנו בתוואי העירוב בעיר כרמיאל. כך הוחלט בעקבות סיור שיזם סגן ראש העיר פנחס סירוקה יחד עם מנהל השיטור העירוני דוד בטאן וסגן מנהל אגף ביטחון גיל דהן בסיור גם השתתפו אנשי המקצוע העוסקים ברישות העיר במצלמות ביטחון.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי גורמי האכיפה שמים דגש על נושא זה, בימים אלו כבר בוצעו עבודות חישוף בכל האיזור כך שהמקום לא יהיה נסתר ובקרוב אף מצלמות חדשות יוצבו בתוואי העירוב.

סגן ראש העיר פנחס סירוקה מסר ל'בחדרי חרדים' כי "שנים רבות כרמיאל ידעה יחסים מעולים ודוגמא לדו קיום בין כל שכבות הציבור חילונים ודתיים יחדיו, כך גם זה ימשיך להיות, לא ניתן לאף אחד להפר את השלווה השוררת כאן בכרמיאל, בלע"ה הקהילה שלנו הולכת וגדלה בקצב מבורך בשנים האחרונות, הציבור רואה בכרמיאל מקום מצויין לפתרון בעיית הדיור בציבור החרדי ואנו מברכים על כך".

בכרמיאל קיימת קהילה תורנית וותיקה המונה מאות רבות של משפחות חרדיות, מוסדות תורניים, חיידרים, בית יעקב, ישיבה קטנה, ומלפני כשבע שנים גם ישיבת "רינה של תורה" האחות של ישיבת אורחות תורה בבני ברק המונה מאות תלמידים, מאז הגעת הישיבה מתרחבת הקהילה נרחבת גם סביבות הישיבה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום