תכננתם חופשה בקפריסין? תאלצו להמתין

חשבתם שכבר ראיתם את האופק ובקרוב תוכלו לטוס לקפריסין להירגע קצת מהסגר שנכפה עלינו? בקפריסין חושבים אחרת. ע"פ הדיווח, קפריסין החליטה להוריד את ישראל מרשימת המדינות הבטוחות שאזרחיהן יכולים להיכנס בחופשיות. ההחלטה - בעקבות נתוני התחלואה 

מעניין 11.6.2020 | 16:29

לרנקה, קפריסין צילום: pixsabay

תכננתם כבר לטוס לחופשה מפנקת בקפריסין לאחר הסגר הארוך? אז מתברר כי תאלצו להמתין עוד, ע"פ דיווח שפרסם היום הכתב שמעון יעיש ב'ישראל היום', עולה, כי קפריסין החליטה להוריד את ישראל מהמדינות הירוקות - מקטגוריה A שבהם אזרחי המדינות יכולים להיכנס בחופשיות לקפריסין, לקטגוריה B.

ההחלטה של קפריסין להוריד את ישראל מרשימת המדינות הבטוחות, באה אחרי גל ההדבקות שמוסיף להתפשט במדינה בימים האחרונים. בימים האחרונים נתוני התחלואה בישראל נמצאים בעלייה מדאגת ומתקרבת לכ-200 נדבקים ביום.

רק ביממה החולפת אובחנו בישראל 175 חולים, כך עדכן אתמול משרד הבריאות. כך שמספר החולים עומד כיום על כ-2,869. מספר החולים המונשמים לעומת זאת,עומד כעת על 22, מה שמראה על ירידה של 2 חולים מאז העדכון האחרון אמש.

המשמעות של ההחלטה הקפריסאית היא שישראלים שירצו להיכנס לאי, יידרשו להציג בדיקת קורונה תקפה מ-72 השעות האחרונות בכדי שיוכלו להיכנס לאי.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום