הודעת משרד התקשורת שמאכזבת את הציבור החרדי

במסגרת חזרת מערכת החינוך למתכונת שגרה וביטול הלמידה מרחוק, משרד התקשורת החליט שלא להאריך את תוקף ההוראה הנוגעת לתשלום עבור דקות חורגות בנייח

תקשורת 2.6.2020 | 10:59

אברך חרדי משוחח בטלפון. (אינו קשור לנכתב) צילום: נתי שוחט, פלאש 90

במסגרת חזרת מערכת החינוך למתכונת שגרה וביטול הלמידה מרחוק, משרד התקשורת החליט שלא להאריך את תוקף ההוראה הנוגעת לתשלום עבור דקות חורגות בנייח.

הדבר יצר חשש בקרב חלק גדול מהציבור החרדי, שכן הלמידה מרחוק עדיין איתנו, מה שעלול לגרום לחיובים גבוהים עבור חלק גדול מהמשתמשים.

אולם, חברת תקשורת אחת הצליחה להתגבר על הבעיה, ומספקת פתרון מושלם עבור הציבור החרדי. חברת רמי לוי תקשורת מספקת חבילות של 7,500 דקות שיחה בעלות של 18 שקלים לחודש בלבד, מה שאמור לספק את הצרכים.

יתירה מזאת, מספר לקוחות סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי גם לאחר שהם עברו את מספר הדקות הקצוב, הם פנו לשירות הלקוחות בחברה, הסבירו את המצב, והתחשבו בהם בצורה יוצאת מן הכלל.

כזכור, התפשטות נגיף הקורונה בישראל, והמגבלות שנקבעו בתקנות שעת חירום ובהנחיות משרד הבריאות, שבאו בעקבותיו הובילו לגידול משמעותי בהיקף השימושים במערכות תקשורת השונות. הגידול מקבל ביטוי ובאופן משמעותי בקרב הקווים הכשרים, הגידול בשיחות הגיע לשיעור של למעלה מ-50% ובחלק מהרשתות אף לכ-100%.

כאמור, ברמי לוי תקשורת, שניהלו את עצמם במשבר הזה בצורה יוצאת מן הכלל, התאימו את עצמם גם הפעם לצרכי הציבור החרדי, ומספקים חבילת דקות מוגדלת עם 7,500 דקות שיחה בעלות נמוכה ממש של 18 שקלים בלבד.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום