המשטרה חוקרת: עובדות במעון רוה"מ העידו עדות שקר

המשטרה בודקת האם שתי עובדות במעון ראש המשלה העידו עדות שקר לטובת שרה נתניהו. כעת המדינה מבקשת לדחות את ההתקדמות בתיק בעקבות החקירה

חדשות בארץ 31.5.2020 | 19:34

צילום: פלאש 90

שוב חקירה בתוך מעון ראש הממשלה - המשטרה חושדת כי גורמים שונים הפעילו לחצים על שתי עובדות במעון, שהעידו עדות שקר לטובתה של הגברת שרה נתניהו במשפטה של עובדת מעון ראש הממשלה שירה רבן, כך דיווח גיא פלג ב'חדשות 12'.  היום הודיעה המדינה לעורכת הדין נעמי לנדאו המייצגת את שירה רבן ולבית המשפט כי היא מבקשת להמתין  עם הסיכומים בתיק בעקבות החקירה החדשה שנפתחה. כזכור, העובדת החרדית שירה רבן הגישה לבית הדין לעבודה תביעה נגד שרה נתניהו בגין התעמרות בזמן עבודתה במעון. נתניהו הכחישה את האשמות נגדה.

בעקבות פניות כתבים נמסר מהמשטרה כי "על מנת להעמיד דברים על דיוקם, נאשר כי ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 מתנהלת חקירה שעניינה חשדות הנוגעים לעדויות ולתצהירים שנמסרו ע"י שתי עובדות במעון רה"מ במסגרת תביעה אזרחית. החקירה מתנהלת באישור היועץ המשפטי לממשלה ובליווי ופיקוח של פרקליטות המדינה".

כזכור, בסוף השנה שעברה התקיים דיון בתביעתה של רבן בבית הדין לעבודה בירושלים, לשם הגיעה אשת ראש הממשלה שרה נתניהו לתת את עדותה. "כל מה ששירה רבן אומרת זה שקר ממה ששמעתי בתקשורת. קל להלביש עליי. התקשורת עושה בכל מאודה לתבוע אותי, ואותם עובדים סוחטים את המדינה. לפני שבעלי היה ראש הממשלה הכל היה טוב ויפה", אמרה אז הגברת נתניהו.

שרה נתניהו טענה כי כמעט ולא שהתה לצד שירה רבן בזמן שעבדה במעון ראש הממשלה: "הייתי שם מעט מאוד ימים, בכל השבועיים האלה הייתי עם בעלי בדרום אמריקה. הבן שלי היה אז חייל בצבא אז הוא לא היה בבית, ויאיר היה באוניברסיטה ורוב זמנו לא היה בבית. ואחרי זה היה ראש השנה ואז היה יום כיפור שכמובן לא היינו בבית".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום