בצהריי השבת: הבחור הוכה קשות "אתה חוסיד"

נושא נוער השוליים מטריד את תושבי הערים החרדיות כבר שנים רבות, ללא פתרון סופי אחת ולתמיד. לידי 'בחדרי חרדים' הגיע סיפור מזעזע על אודות בחור חסידי שהוכה על ידי נערי שוליים ברחובה של עיר לאור יום | המקרה התרחש בשבת האחרונה, הבחור שאל מדוע הוא זוכה ליחס כזה ואלה השיבו לו: "אתה חוסיד"

חדשות בארץ 31.5.2020 | 19:02

בחור חרדי. אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

מזעזע: בעיצומה של השבת קבוצה של נוער שוליים הכו עם מוטות ברזל בחור חסידי במרכז בני ברק, לדבריהם, רק בגלל ש"הוא חוסיד".

בשבת האחרונה בשעות הצהריים, צעדה שרי יחד עם ילדיה בני ה-3 ו-6 וגיסה בן ה-16 ברחוב השומר בבני ברק, כשקבוצת נערי שוליים החליטה להיטפל אליהם. "הם זרקו לעברנו בקבוקי בירה ריקים שהתנפצו לידינו, ורק בנס לא פגעו בנו", היא סיפרה.

לאחר מכן היא עלתה לביתה, וגיסה המשיך ללכת לבדו לכיוון ויז'ניץ. כאן, קרה דבר שהוא לא ישכח כל חייו. הרחוב היה ריק, ומלבד קבוצת הנערים לא היה בו אדם. הם שעטו לעברו והתנפלו עליו עם מוטות ברזל ובמשך 20 שניות היכו אותו עם הברזלים מכות רצח, והשאירו אותו על הרצפה כשהוא כאוב ומדמם וחסר אונים. "מה עשיתי לכם?" הוא שאל אותם בכאב, והם ענו לו בחיוך שטני "אתה חוסיד".

בשיחה ל'בחדרי חרדים' סיפרה גיסתו כי לאחר השבת הוא דיבר איתה ואמר לה שהוא לא רוצה לבוא אליה יותר. "הוא פשוט מפחד", היא אמרה. "לא הגיוני שבמרכז בני ברק אנשים יפחדו ללכת רק כי הם לבושים בלבוש חסידי, ונערי שוליים יטילו את אימתם על התושבים מבלי שהרשויות ינקפו אצבע", היא סיימה בכאב.

תופעת נערי השוליים מטרידה את התושבים בכמה ערים חרדיות. אלה נטפלים לתמימים שנקרים בדרכם בעיקר בלילות שבת וחג מפלים בהם את מכותיהם ללא כל סיבה רק לשם הנאה רגעית ומשעמום טוטאלי.

לצד זאת, תושבי בני ברק מציינים גם לטובה את העירייה שדאגה לסדר לנוער הנושר מסגרות לליל שבועות, אך כמו תמיד יש את אלו שהם שולי שוליים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום