יפן: כך פועל "הבית רדוף הרוחות" בעידן הקורונה

יפן היא אחת מהמדינות שהתמודדו בצורה טובה עם התפרצות הקורונה וכעת מחזירים את השגרה במדינה בצורה מבוקרת. גם פארקי השעשועים הפופולריים של יפן מתחילים לחזור לפעילות - אך תחת הנחיות מחמירות

חדשות בעולם 31.5.2020 | 13:46

מתקנים בלונה פארק. אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוכים הבאים לפארקי השעשועים של יפן בעידן הקורונה: הפארק נפתח תחת הנחיות מחמירות של משרד הבריאות במדינה, והנהלת הפארק פרסמה הנחיות מיוחדות למבקרים בצל שגרת הקורונה.

ע"פ ההנחיות, על כלל המבקרים במתקן 'רכבת הרים' נאסר לצרוח או להרים את הקול. מתקן נוסף והאהוב שנקרא "הבית רדוף הרוחות" פועל תחת ריחוק חברתי, וכן נאסר על המבקרים ללחוץ ידיים לליצנים שמסתובבים ברחבי הפארק, כך דווח ב-ynet.

יפן חוזרת לשיגרה שצורה מבוקרת ובזמן שהירידים ופארקי השעשועים שבים ונפתחים תחת המגבלות החדשות, ארגון פארקי השעשועים של מזרח ומערב יפן פרסם קווים מנחים לגבי האופן שבו צריך להפעיל את הפארקים כדי שאיום וירוס הקורונה יצומצם עד כמה שניתן.

ההנחיות מחייבות את המבקרים שעולים על המתקן רכבת ההרים וכן על מתקנים נוספים. כולם חייבים לעטות מסכה כל הזמן ולהימנע מלהרים את קולם, זאת כדי למנוע צעקות ופליטה של רסיסי רוק פוטנציאליים לאוויר. כמו כן, על העובדים במתקן "הבית רדוף הרוחות" שם המפעילים מגלמים כביכול רוחות רפאים ובכך 'מפחידים' את המבקרים צריכים לשמור על "מרחק בריא" מהמבקרים.

מפעלי הפארק מודים כי לא ניתן ע"י הנחיות אלה לצמצם לגמרי את סיכויי ההדבקה אך הם "יפחיתו את הסיכון שבהדבקה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום