"חסר משמעות": האם ברסי מזלזל במסכות?

משה בר סימן טוב עדיין משמש כמנכ"ל משרד הבריאות, עד לכניסת מחליפו פרופ' חזי לוי שמינויו עדיין לא אושר רשמית. בסיום מסיבת עיתונאים אמש תועד 'ברסי' כשהוא מזלזל לכאורה בנושא חבישת המסכות כשתהה שמא התבלבל וחבש מסיכה שאינה שלו

בריאות 30.5.2020 | 22:57

משה בר סימן טוב צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בסיום מסיבת העיתונאים שכינס בעיצומו של החג, מנכ"ל משרד הבריאות היוצא, משה בר סימן טוב - הוא תועד מתבטא כי חשיבות המסכות "חסרת משמעות".

בתום ההצהרה לתקשורת תועד בר סימן טוב, תוהה בפני המשנה למנכ"ל פרופ׳ איתמר גרוטו, "מקווה שלא התבלבלנו במסכות", גרוטו השיב: "לא, לא אני שמתי לב", ובר סימן טוב הוסיף בצחוק, "סתם סתם, זה באמת חסר משמעות".

בתגובה לסרטון מסר היום משרד הבריאות ל"גלובס" כי: "בר סימן טוב התכוון בבדיחות הדעת כי אם המסכות התבלבלו בינו לבין סיגל או איתמר, זה חסר משמעות כי הם נמצאים כל הזמן יחד". כלומר, אין בכך כדי לומר כי המסכות הן חסרות משמעות באופן כללי.

בתוך כך, במשרד הבריאות עדכנו הערב כי "בעקבות העלייה המשמעותית במספר חולי הקורונה ובקצב ההדבקה בימים האחרונים, קיים שר הבריאות יולי אדלשטיין, שורת התייעצויות עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות, מהן עלה כי הלימודים בבתי הספר ימשיכו למעט מוסדות חינוך שבהם התגלתה תחלואה בנגיף קורונה".

במשרד הוסיפו ועדכנו עוד כי שר הבריאות הנחה את אגף ההסברה במשרד הבריאות לפרסם קמפיין לציבור כדי לחזק את ההיענות לכללים למניעת התפשטות נגיף הקורונה.

"במשרד הבריאות מודאגים מהעליה במספר החולים ומקצב ההדבקה לצד מגמות של אדישות ושאננות המתבטאות בזלזול ובחוסר הקפדה על הכללים", נמסר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום