מהפכת המהדרין של יופלה

סדרת יופלה, מותג היוגורט הבינלאומי, הושקה לראשונה בישראל לפני כ-18 שנה במטרה להביא את בשורת היוגורט בצורה מהנה וייחודית • תנובה הובילה את המהלך שהפך את היוגורט למוצר צריכה מהנה באמצעות היוגורט הטעים, התוספות העשירות, מגוון הטעמים והנראות יוצאת הדופן

מתכונים 27.5.2020 | 07:29

יח"צ

בשנה האחרונה השלימה תנובה מהלך משמעותי לטובת צרכן המהדרין והשיקה כ-30 מוצרים של יופלה  בכשרות מהודרת של בד"ץ ועדת מהדרין. השקה מקבילה של כ-30 מוצרים חדשים בכשרות מהודרת היא לא פחות ממהפכה של ממש. ההשקה של מוצרים רבים כל כך בבת אחת, דורשת השקעה רבה במחקר ובפיתוח, מבחני טעם קפדניים והקמת תשתיות תומכות. מדובר במהלך משמעותי הכרוך בהשקעה ובמשאבים רבים.

המוצרים שהושקו כוללים יופלה לבן במגוון סוגים וטעמים, יופלה דיאט בטעמים שונים, יופלה דיאט עם פירות בתחתית, יופלה עם פצפוצי שוקולד, יופלה לבן עם גרנולה, יופלה פרי במגוון טעמים וגדלים, יופלה משקאות בטעמים שונים, יופלה משקאות דיאט ועוד. עשרות המוצרים שמצטרפים לסדרת יופלה הכשרה למהדרין בכשרות המהודרת של בד"ץ ועדת מהדרין הם חלק ממהלך נרחב שנועד להגדיל את הקטגוריה ולהפוך אותה לזמינה עבור ציבור שוחרי הכשרות המהודרת.

רוצים להכיר את הטעמים החדשים והמיוחדים של מעדני 'יופלה'? הכנסו>>

סדרת יופלה, מותג היוגורט הבינלאומי, הושקה לראשונה בישראל לפני כ-18 שנה במטרה להביא את בשורת היוגורט בצורה מהנה וייחודית. תנובה הובילה את המהלך שהפך את היוגורט למוצר צריכה מהנה באמצעות היוגורט הטעים, התוספות העשירות, מגוון הטעמים והנראות יוצאת הדופן.

במסגרת זו - סדרת און טופ עם תוספות במכסה תחת המותג יופלה, מחדשת את פניה באריזה חדשה ובשלוש תוספות ייחודיות, מפתיעות  וטעימות.  בימים אלה לקראת שבועות הושקו שלוש תוספות חדשות המהוות חגיגה של טעמים: יופלה עם עוגיות שוקולד וסוכריות לבנות, יופלה עם עוגיות חמאה עם פצפוצים צבעוניים ושוקולד צ'יפס, יופלה עם שברי וופל גלידה עם סוכריות צהובות ושוקולד צ'יפס לבן. האריזות החדשות מותאמות לצריכה אישית.

סדרת יופלה, על כל עשרות המוצרים הכלולים בה, המאפשרת בחירה בין טעמים ומרקמים ותוספות מרעננות, מעניקה מגוון גדול של הזדמנויות לצרוך ממוצרי הסדרה בכל רגע משעות היום. זה יכול להיות במוסדות הלימוד, בארוחות שונות, כנשנוש מרענן בין ארוחות וכמוצר מפנק בעצם לכל עת.  כמובן שהמוצרים החדשים שמצטרפים למוצרים הקיימים הם בשורה נהדרת עבור הצרכן החרדי.

רוצים להכיר את הטעמים החדשים והמיוחדים של מעדני 'יופלה'? הכנסו>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום