יאיר נתניהו השמיץ; הפרשנית החליטה לתבוע

אחרי שבנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, השמיץ ברשת הטוויטר את פרשנית חדשות 12 דנה ויס, בכך שרמז שקודמה לתפקידה לא בגלל כישוריה, בחדשות 12 החליטו להגיש תביעת דיבה • יאיר נתניהו: "הערוץ שפך את דמי עם הקלטת סתר פלילית"

תקשורת 26.5.2020 | 16:50

יאיר נתניהו צילום: פלאש 90

חדשות 12 והעיתונאית דנה ויס החליטו להגיש תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו ונוספים על התבטאויות דיבתיות, מיזוגניות, אשר אף עולות עד כדי הטרדה, שפורסמו בימים האחרונים בטוויטר על ידי יאיר נתניהו ואחרים.

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו מרבה להשתלח ברשת הטוויטר בעיתונאים אותם הוא מכנה עיתונאי השמאל. בתחילת השבוע הוא תקף את הפרשנית הוותיקה של חדשות 12, דנה ויס ורמז כי קודמה לתפקידה הנוכחי לא בגלל כישוריה.

בציוץ שהעלה כתב יאיר נתניהו: "מישהו יודע איך דנה ויס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2? רהוטה? לא. חכמה? לא", והוסיף על כך "מעניין..."

בסביבתה של ויס טוענים כי מדובר בהתבטאויות שקריות וחמורות המהוות לשון הרע ומקימות סעדים עפ"י חוק איסור לשון הרע.

ויס היא הפרשנית המדינית של חדשות 12 מזה שלוש שנים ומגישת "חדשות סוף השבוע" המשודרת מדי שבת והיא אחת מהעיתונאיות הוותיקות בחברת החדשות מיום הקמתה.

כתב התביעה יוגש בימים הקרובים ע"י המחלקה המשפטית של חברת החדשות בראשות הד"ר עו"ד ישגב נקדימון ועו"ד דקלה בירן.

יאיר נתניהו מיהר להגיב לתביעה וכתב: "חחחחח רוצים לשמוע בדיחה? ערוץ 12 הגיש נגדי תביעה על לשון הרע בשם דנה וויס. אותו ערוץ ששפך את דמי עם הקלטת סתר פלילית. צפו פגיעה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום