ההקלטה הדרמטית: בן ה-14 מדווח על הפיגוע

כשהמחבל היורה עדיין מסתובב חופשי, נחשפת הקלטה דרמטית, בה נשמעת השיחה בין נער בן 14 שנסע ברכב לעברו ניסה המחבל לירות - לבין מוקד הביטחון בשומרון | כוחות הביטחון ממשיכים בניסיונות לאתרו לפני שיצליח לפגוע בנוספים

חרבות ברזל 21.5.2020 | 21:45

ירי צילום: pixabay

אתמול (רביעי) בשעות אחר הצהריים פלסטיני איים בנשק על רכב ישראלי שבתוכו היה נהג ושני נערים טרמפיסטים סמוך לכפר חווארה שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון.

כתבת 'כאן חדשות' כרמל דנגור חשפה את ההקלטה מהשיחה בין נער בן 14 שנסע ברכב לעברו המחבל ניסה לירות, לבין מוקד הביטחון בשומרון.

יצוין כי נכון להערב המחבל שנמלט חמוש - טרם נעצר.

האזינו להקלטה באדיבות כאן11

 

נזכיר כי על פי עדויות נוסעי הרכב מוקדם יותר היום, חשוד פלסטיני כיוון כלי נשק לעבר רכב ישראלי וניסה לירות לעבר יושביו. נהג הרכב הישראלי שהיה עם אקדח והבחין בחשוד החל במרדף אחריו שכלל ירי לעברו. הפלסטיני נמלט והתקרית הסתיימה ללא נפגעים.

אחד מבני הנוער שהיו ברכב והתקפו על ידי החשוד הפלסטיני בחווארה, הוא אחיה ליפניק, בנם הבכור של שירלי ואוהד ליפניק ששכל לפני כשנתיים את אחיו ואחותו אורי ורואי בתאונת דרכים שזעזעה את המדינה. אחיה, בנם הבכור של משפחת ליפניק ששכלו לפני שנתיים שני ילדים בתאונת דרכים, הוא אחד הנערים שהותקפו היום בחווארה. אחיה: "הנהג הגן עלינו".

ליפניק נסע ברכב יחד עם חברו אליעזר, כטרמפיסטים, והיו בדרכם לתיכון בו הם לומדים בשבי שומרון. במהלך הנסיעה התקרב אליהם פלסטיני כשהוא מכוון אקדח לכיוונם, ומנסה לירות. אז יצא הנהג עם נשקו, ירה פעמיים באוויר וחזר לרכב.

אחיה ליפניק בן ה 15 מספר: "נסענו בכביש, היו פקקים, פתאום התקרב בן אדם, שלף אקדח, ניסה לירות עלי, ואז הנהג ניסה לעזור לנו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום