עצוב: גבאי בית הכנסת נהרג בתאונת אופנוע

טרגדיה קשה: הרב יהושע מרדכי כהן ז"ל, חסיד חב"ד בן 35, נהרג כתוצאה מתאונת אופנוע שאירעה סמוך לצומת בית דגן • היה מגבאי בית הכנסת 'מנין זושא' בכפר חב"ד

ברוך דיין האמת 21.5.2020 | 18:42

הרב יהושע מרדכי כהן ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים שיבא בתל השומר נקבע מוות על הרב יהושע מרדכי כהן ז"ל מחסידי חב"ד שרכב על אופנוע ונהרג בתאונה בסמוך לצומת בית דגן בכביש 44 והוא בן 35 בלבד. 

היום אחר הצהריים הוא נמצא מוטל בצד הדרך בכביש 44 בצומת בית דגן לכיוון כפר חב"ד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה לבית החולים שיבא תל השומר במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם עם חבלת ראש.  

חובש בכיר במד"א איציק לוי, סיפר: "רוכב האופנוע שכב בצד הכביש, כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלת ראש. במהלך הטיפול מצבו הדרדר והתחלנו לבצע בו פעולות החייאה עד שחזר דופק. העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לביה"ח כשהוא מורדם ומונשם".

יענקי פלדמן ומאיר שלו חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי, אופנוע, וטרקטור. הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לרוכב האופנוע שנפצע באורח קשה. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים".

רבים התפללו לרפואת הרב יהושע מרדכי כהן בן מלכה פריידא לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל, אך נגזרה הגזרה והוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

המנוח ז"ל, היה אברך יקר ושימש כגבאי בית הכנסת 'מנין זושא' בכפר חב"ד.

אחד מחסידי חב"ד סיפר כי הוא החזיק אצלו בבית כמה אנשים חסרי בית שפשוט היו חיים אצלו עם אשל מלא ככל שהיה יכול, אני פשוט לא יכולתי שלא להתפעל, לא יום וגם לא חודש, שנים על גבי שנים. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום