משרד החינוך: נרחיב את תוכנית בתי הספר לחופש - בכל יום שעתיים

בתי הספר היו סגורים למשך תקופה ארוכה ובמשרד החינוך החליטו לתגבר את התכנית לחופש הגדול במטרה לצמצם את הפער • לראשונה התכנית תכלול מעל מליון תלמידים, גם את גני הילדים כיתות א'- ו' וגם את הצהרונים • במשרד האוצר הגיבו שטרם סוכם מתווה סופי ושהנושא נמצא בדיונים

חדשות בארץ 20.5.2020 | 17:45

חרדים בפארק הלאומי צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

לאחר שבתי הספר היו סגורים תקופה ארוכה עקב משבר הקורונה החליט משרד החינוך החליט להרחיב את תוכנית בתי הספר של החופש הגדול - "נמצאים במהלך התארגנות אינטנסיבית למימוש התוכנית" כך דווח ל-N12.

על פי המתווה גם גני הילדים ושכבות ד'-ו' יצטרפו לתוכנית, זאת תהיה השנה הראשונה שהתכנית תכלול גם את גני הילדים, את כיתות א'-ו' ואף את תוכנית הצהרונים. בסך הכול ישתתפו יותר ממיליון תלמידים בפעילויות הבוקר והצהריים.

המטרה של התכנית היא לצמצם פערים לימודיים שנוצרו בעקבות ההיעדרות הממושכת של התלמידים מבתי הספר בתקופת הקורונה, ולכן השנה היא תכלול פעילויות שונות באמצעות חוגי העשרה, ספורט, אומנות, תנועה והתייחסות להיבטים רגשיים. וכך בכל יום יוקדשו שעתיים לתגבור לימודי וצמצום פערים,

שר החינוך ומנכ"ל משרדו קיבלו את ההחלטה להרחיב את התוכנית השנה זאת במטרה לאפשר לאוכלוסייה רחבה יותר של תלמידים שהות ארוכה יותר במסגרת בית הספר ובפעילות חינוכית.

סמנכ"ל ומנהל מינהל עובדי הוראה שלח מכתב לארגונים המפעילים מתנדבים בו כתב: "אנו פונים אליכם חברים יקרים, ארגוני המתנדבים וגופים נוספים בחברה האזרחית לקחת איתנו חלק במאמץ הלאומי ולסייע לתלמידים ולצוותי החינוך לצלוח חודש זה באופן מיטבי ואיכותי שיטיב עם הקהילה כולה והמשק בישראל".

במשרד האוצר הגיבו שטרם סוכם מתווה סופי ושהנושא נמצא בדיונים בהובלת משרד ראש הממשלה, האוצר, החינוך ומרכז השלטון המקומי.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום