הסנאטור קורא לחקור את ראש עיריית ניו יורק

סנאטור שהתמודד בעבר לנשיאות ארה"ב ופרש יוצא להגנת החרדים בברוקלין וקורא למשרד המשפטים לחקור את ראש העיר ניו יורק דה בלאזיו

חדשות בעולם 20.5.2020 | 08:47

טד קרוז/ביל דה בלאזיו צילום: באדיבות המצלם /מתוך טוויטר

הסנאטור היהודי אמריקני טד קרוז, מהמפלגה הרפובליקנית, קורא למשרד המשפטים לחקור את ראש עיריית ניו יורק, ביל דה בלאזיו, המשתייך למפלגה הדמוקרטית, לאחר שהמשטרה בברוקלין סגרה ישיבה חסידית שהיתה פתוחה בניגוד להוראות העירייה.

"בפעם הבאה שראש עיריית ניו יורק מפרסם ציוץ משמח על שליחת שוטרים אחרי יהודים, על משרד המשפטים לחקור כדי לוודא שהוא לא מפר את חירויות הדת המובטחות מבחינה חוקתית", כתב קרוז בציוץ אתמול בטוויטר. "למעשה, הם היו צריכים לעשות את זה אחרי הציוץ האחרון", הוסיף הסנאטור.

כפי שפורסם באתר 'בחדרי חרדים', משטרת ניו יורק סגרה ביום שני ישיבה חסידית בברוקלין, לאחר שזו פעלה באופן לא חוקי תוך כדי המאבק בנגיף הקורונה. גורמי אכיפת החוק אמרו לרשת - NBC בניו יורק כי שוטרים הגיעו למבנה ברחוב מדיסון, בעקבות הלשנת שכנים ומצאו בו יותר ממאה בחורים.

"אני לא יכול להדגיש כמה זה מסוכן לצעירים שלנו", כתב ראש העיר ביל דה בלאזיו והוסיף, "אנו נדאג ונוודא כי אנו שומרים על הקהילה שלנו ועל ילדינו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום